  • Data: 2016-09-02 18:03:33
    Temat: Re: C64 i karta SD
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-09-02 17:53, J.F. wrote:
    > W atari schemat padl - bylo 256 B pamieci,
    > 128 potrzeba na sektor czysty, program troche zmiennych i stosu wymaga -
    > niewiele zostaje wolnego.
    > Na pewno nie tyle, aby cala sciezke przeczytac.

    Nie czytasz do bufora, posyłasz na port bit po bicie to co przyleci z
    glowicy :D na 100% opis takiego turbo był w jednej z gazet z tamtych
    lat, niestety pamięc już nie ta i nie wiem gdzie to było. Ładowało się w
    te mierne sto bajtów ram i tyle.

    > No chyba, ze o jakiejs "lepszej" stacji piszesz ...

    Chyba chodziło o niezmodyfikowaną 1050. Natomiast faktem jest że prawie
    wszystkie wypasione DOSy na Atari do turbo wymagały albo lepszej stacji
    albo modyfikacji 1050. Nie mialem żadnej więc przeoczyłem ten etap ;)