    From: arek <A...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: C702 - kilka problemów
    Date: Fri, 6 Feb 2009 15:51:03 -0800 (PST)

    On Feb 6, 2:53 pm, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:
    > próbuj, ktos ci broni, na razie efekty sa kiepskie.

    Poddaje sie. Nigdy nie bede w tym dobry :)

    > Zeby była jasnosc - moj post nie miał na celu narzekania.
    > Miał na celu:
    > a) poszukania rozwiazan problemów

    Ok. Zeby tak zupelnie nie oftopowac.

    Po pierwsze, telefon jest tak wolny jak w momencie
    kupowania go. Jesli nagle stal sie wolniejszy = popsul sie.

    Po drugie, trzecie, czwarte i piate - to nie jest
    telefon z (zewnetrznym) systemem operacyjnym.

    Jest tak jak jest, zmieni sie dopiero ze zmiana
    calego softu. Wtedy mozna tam juz wszystko,
    ale w praktyce = przywyknij.

    A tak powaznie, widziales ten telefon po dwoch tygodniach
    uzytkowania? To sie sypie w szwach! Tragedia miesiaca!

    To troche jakbys kupil kure nioske i narzekal,
    ze kiepska z niej wolowina.

    > b) przekazanie ewentualnym innym konsumentom opinii o produkcie.

    Normalni konsumenci sprawdzaja sprzet przed kupnem.

    > nie wiem jak sie do tego odniesc - nigdy nie widzialem zadnej reklamy c702,

    Ta reklama z mikolajami jadacymi do celu uzywajac (zalezy od reklamy)
    c702 albo siakas nokie.

    > nigdy nie kupowałem telefonu w oparciu o reklame a najbardziej byłem
    > zadowolony z telefonu N6310i, choc przyznaje ze te nowe wynalazki maja
    > casami ciekawe dodatki (np w 750i najbardziej przydawała sie latarka:)

    Ja ja ja, kiedys robili zajebiste telefony, a teraz
    sam szmelc i to usprawiedliwia, ze kupowanie na slepo
    konczy sie porazka.

    > Naprawde nie ptorafisz zrozumiec ze post był nie o kupowaniu a o
    > rozwiazywaniu problemów.

    Problem byl przed kupnem i wtedy byl czas na jego
    rozwiazywanie, to chcialem napisac.

    > Nawet jakbym dokonał najbardziej nietrafionego wyboru w historii, to
    > odpowidz "nie da sie" na moje pytania byłaby sto razy bardziej merytoryczna
    > niz posty w stylu "widziały gały co brały."

    Przepraszam, teraz bedzie wprost - nie da sie.

    > Jakie to ma znaczenie w kontekscie rozwiazania problemów.

    Spore :) Jesli mama kupila, to niech mama teraz
    wcisnie sprzedawcy i wydebi zwrot kasy :)

    > Widocznie nie zrozumiałes.

    No najwyrazniej :)

    A powaznie, sprzedaj jak najszybciej i kup jakis
    'pewniejszy' model - 1600, w karfurze sprzedaja,
    ciezko o zawod przy tym modelu (pssst, latarke ma ;) )