  • 1. Data: 2009-02-02 21:02:55
    Temat: C702 - kilka problemów
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Witam
    Kupiłem SE C702 i niestety mam pare probpemów.
    Pierwsze - czy ten telefon jest taki wolny, czy to wina czegos
    zainstalowanego u mnie. Wchodze do ksiazki, wpisuje imie szukanej osoby i
    dopiero po kilku sekundach pokazuje mi sie ta osoba.
    Wchodze w smsy, kasuje i ksowanie trwa wieki (np. sekunde zamiast
    natychmiastowej reakcji) :)

    Drugie - nie moge stworzyc bezposrednich skrótów np. do wlaczenia latarki,
    wlaczenia GPS, wlaczenia nagrywania (tak zeby od razu se nagrywało)

    Trzecie - jak wlacze w czasie rozmowy nagrywanie to nie moge uzywac
    tonowego wybierania.

    Czwarte - jasnosc ekranu mam ustawiona na 50%. Niestety przed całkowitym
    wylaczeniem podswietlenia ekran rozjasnia sie na maksa co przy niezbyt
    duzej baterii jest jakas niedogodnoscia - zreszta po to ustawiam 50% zeby
    było 50 a nie 100.

    Piate - czy mozna zmienic domyslna strone startowa przegladarki oraz skrót
    po prawej stronie (klawisz nad rozlaczaniem polaczen) tak aby nie kierował
    mnie od razu na strone plus.pl?

    Mankamentow jest pewnie wiecej ale te kilka obecnie najbardziej chodza mi
    po glowie.

    P.S. Gratulacje dla designerów SE - klawisze sa mega niewygodne!!! Az dziw
    bierze ze mozna było tak spartolic całkiem fajna klawiature z k750i. Za to
    na pewno na plus przeglardka internetowa - zdecydowanie lepsza niz w k750i.

    ...i to by było na tyle
    Jan T. Stanisławski

  • 2. Data: 2009-02-04 17:08:08
    Temat: Re: C702 - kilka problemów
    Od: arek <A...@g...com>

    On Feb 2, 10:02 pm, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:
    > Witam
    > Kupiłem SE C702 i niestety mam pare probpemów.

    Tak czytam i zastanawiam sie, czy kupisz ode mnie cos.

    Cos jest w worku. Kosztuje 200,- niedrogo ;)

    Kupisz? Telefon tak kupiles, to kup cos ode mnie :)

    Ja mialem dylemat, C702 vs. k770i, to poszedlem do sklepu,
    pomacalem, wlaczylem, poogladalem z boku, z gory,
    udalem sie do komisu, zeby poogladac uzywane modele
    i c702 odpadl z gwizdem.

    Pozdrawiam wcielona naiwnosc ;)

  • 3. Data: 2009-02-04 18:03:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail A...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Tak czytam i zastanawiam sie, czy kupisz ode mnie cos.

    nie

    > Cos jest w worku. Kosztuje 200,- niedrogo ;)

    strasznie fajna masz oferte

    > Kupisz? Telefon tak kupiles, to kup cos ode mnie :)

    Nie kupie nic od ciebie - bo kiepski z ciebie sprzedawca - nie umiesz sie
    postawic w roli klienta, a zakres ogarnianych przez ciebie procesów i
    zjawisk nie wykracza poza katar we wlasnym nosie...

    > Ja mialem dylemat, C702 vs. k770i, to poszedlem do sklepu,
    > pomacalem, wlaczylem, poogladalem z boku, z gory,
    > udalem sie do komisu, zeby poogladac uzywane modele
    > i c702 odpadl z gwizdem.

    fajne opowiadanie, ale zupelnie off topiczne

    > Pozdrawiam wcielona naiwnosc ;)

    naiwnoscia jest sadzic, ze kazdy kupuje telefon dokładnie tak jak ty.
    Niektorzy maja np. telefony firmowe i kolejna wielka naiwnoscia jest
    sadzic, ze w wielkich firmach pracownicy (poza kilkoma osobami zajmujacymi
    sie logistyka) maja wplyw na wybór telefonu komórkowego.
    No ale skoro wyzywamy sie od naiwnosci, to moze ja naiwnie zapytam, czy
    moze w temacie watku masz cos do powiedzenia? :-P

    "Może wariaci to tacy ludzie, którzy wszystko widzą tak, jak jest, tylko
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton

  • 4. Data: 2009-02-05 10:24:14
    Od: arek <A...@g...com>

    On Feb 4, 7:03 pm, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:
    > Osobnik posiadający mail A...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > nie

    Dlaczego? Kot w worku jak kazdy inny ;)

    > strasznie fajna masz oferte

    No wiem, kolorowe reklamy z Mikolajem robia swoje.
    Ehh.. troche kasy na marketing i kto wie? ;)

    > Nie kupie nic od ciebie - bo kiepski z ciebie sprzedawca - nie umiesz sie
    > postawic w roli klienta, a zakres ogarnianych przez ciebie procesów i
    > zjawisk nie wykracza poza katar we wlasnym nosie...

    To nie ja narzekam, ze kupilem gowno i zwalam wine na
    producenta ;)

    > fajne opowiadanie, ale zupelnie off topiczne

    A to "ojejkujejku, kupilem klocka, napalilem sie na
    reklame i sie okazalo, ze reklamy klamiom", jest
    na temat, a wysmiewanie nie, ojej :)

    > naiwnoscia jest sadzic, ze kazdy kupuje telefon dokładnie tak jak ty.

    Zgoda. Niektorzy kupuja jak Ty ;)

    > Niektorzy maja np. telefony firmowe i kolejna wielka naiwnoscia jest
    > sadzic, ze w wielkich firmach pracownicy (poza kilkoma osobami zajmujacymi
    > sie logistyka) maja wplyw na wybór telefonu komórkowego.

    Pochwaliles sie, ze kupiles. Wiec jak? Kupiles? Czy mama Ci kupila?

    > No ale skoro wyzywamy sie od naiwnosci, to moze ja naiwnie zapytam, czy
    > moze w temacie watku masz cos do powiedzenia? :-P

    A temat byl o... jojczeniu. Wypowiedz j.w.

    Pozdrawiam :)

  • 5. Data: 2009-02-06 13:53:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail A...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Dlaczego? Kot w worku jak kazdy inny ;)

    bo mi ten kot do niczego nie jest potrzebny.

    > No wiem, kolorowe reklamy z Mikolajem robia swoje.
    > Ehh.. troche kasy na marketing i kto wie? ;)

    próbuj, ktos ci broni, na razie efekty sa kiepskie.

    > To nie ja narzekam, ze kupilem gowno i zwalam wine na
    > producenta ;)

    Zeby była jasnosc - moj post nie miał na celu narzekania.
    Miał na celu:
    a) poszukania rozwiazan problemów
    b) przekazanie ewentualnym innym konsumentom opinii o produkcie.

    > A to "ojejkujejku, kupilem klocka, napalilem sie na
    > reklame i sie okazalo, ze reklamy klamiom", jest
    > na temat, a wysmiewanie nie, ojej :)

    nie wiem jak sie do tego odniesc - nigdy nie widzialem zadnej reklamy c702,
    nigdy nie kupowałem telefonu w oparciu o reklame a najbardziej byłem
    zadowolony z telefonu N6310i, choc przyznaje ze te nowe wynalazki maja
    casami ciekawe dodatki (np w 750i najbardziej przydawała sie latarka:)

    > Zgoda. Niektorzy kupuja jak Ty ;)

    Naprawde nie ptorafisz zrozumiec ze post był nie o kupowaniu a o
    rozwiazywaniu problemów.
    Nawet jakbym dokonał najbardziej nietrafionego wyboru w historii, to
    odpowidz "nie da sie" na moje pytania byłaby sto razy bardziej merytoryczna
    niz posty w stylu "widziały gały co brały."

    > Pochwaliles sie, ze kupiles. Wiec jak? Kupiles? Czy mama Ci kupila?

    Jakie to ma znaczenie w kontekscie rozwiazania problemów.
    Czy gdybym napisał zamiast "kupiłem" "mam" to ewentualne problemy z danym
    modelem miałyby inne rozwiazanie?

    > A temat byl o... jojczeniu. Wypowiedz j.w.

    Widocznie nie zrozumiałes.

    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach
    niż bogaci - to biedni." Oscar Wilde

  • 6. Data: 2009-02-06 23:51:03
    Od: arek <A...@g...com>

    On Feb 6, 2:53 pm, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:
    > próbuj, ktos ci broni, na razie efekty sa kiepskie.

    Poddaje sie. Nigdy nie bede w tym dobry :)

    > Zeby była jasnosc - moj post nie miał na celu narzekania.
    > Miał na celu:
    > a) poszukania rozwiazan problemów

    Ok. Zeby tak zupelnie nie oftopowac.

    Po pierwsze, telefon jest tak wolny jak w momencie
    kupowania go. Jesli nagle stal sie wolniejszy = popsul sie.

    Po drugie, trzecie, czwarte i piate - to nie jest
    telefon z (zewnetrznym) systemem operacyjnym.

    Jest tak jak jest, zmieni sie dopiero ze zmiana
    calego softu. Wtedy mozna tam juz wszystko,
    ale w praktyce = przywyknij.

    A tak powaznie, widziales ten telefon po dwoch tygodniach
    uzytkowania? To sie sypie w szwach! Tragedia miesiaca!

    To troche jakbys kupil kure nioske i narzekal,
    ze kiepska z niej wolowina.

    > b) przekazanie ewentualnym innym konsumentom opinii o produkcie.

    Normalni konsumenci sprawdzaja sprzet przed kupnem.

    > nie wiem jak sie do tego odniesc - nigdy nie widzialem zadnej reklamy c702,

    Ta reklama z mikolajami jadacymi do celu uzywajac (zalezy od reklamy)
    c702 albo siakas nokie.

    > nigdy nie kupowałem telefonu w oparciu o reklame a najbardziej byłem
    > zadowolony z telefonu N6310i, choc przyznaje ze te nowe wynalazki maja
    > casami ciekawe dodatki (np w 750i najbardziej przydawała sie latarka:)

    Ja ja ja, kiedys robili zajebiste telefony, a teraz
    sam szmelc i to usprawiedliwia, ze kupowanie na slepo
    konczy sie porazka.

    > Naprawde nie ptorafisz zrozumiec ze post był nie o kupowaniu a o
    > rozwiazywaniu problemów.

    Problem byl przed kupnem i wtedy byl czas na jego
    rozwiazywanie, to chcialem napisac.

    > Nawet jakbym dokonał najbardziej nietrafionego wyboru w historii, to
    > odpowidz "nie da sie" na moje pytania byłaby sto razy bardziej merytoryczna
    > niz posty w stylu "widziały gały co brały."

    Przepraszam, teraz bedzie wprost - nie da sie.

    > Jakie to ma znaczenie w kontekscie rozwiazania problemów.

    Spore :) Jesli mama kupila, to niech mama teraz
    wcisnie sprzedawcy i wydebi zwrot kasy :)

    > Widocznie nie zrozumiałes.

    No najwyrazniej :)

    A powaznie, sprzedaj jak najszybciej i kup jakis
    'pewniejszy' model - 1600, w karfurze sprzedaja,
    ciezko o zawod przy tym modelu (pssst, latarke ma ;) )

  • 7. Data: 2009-02-07 17:21:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Po pierwsze, telefon jest tak wolny jak w momencie
    > kupowania go. Jesli nagle stal sie wolniejszy = popsul sie.

    jest tak samo wolny.
    Zastanawiałem sie bardziej czy:
    - byc moze pomoze wlaczenie/wylaczenie jakiejs funkcji
    - sa jakies alternatywne dodatki

> [...]
    > telefon z (zewnetrznym) systemem operacyjnym.
    >
    > Jest tak jak jest, zmieni sie dopiero ze zmiana
    > calego softu. Wtedy mozna tam juz wszystko,

    przywyknij - za duzy ze mnie choleryk. Kurwy leca garsciami - chyba po
    prostu wróce do N6310i. Tylko ten internet...

    > A tak powaznie, widziales ten telefon po dwoch tygodniach
    > uzytkowania? To sie sypie w szwach! Tragedia miesiaca!

    No po dwóch sie jeszcze nie rozpadł - niestety - bo jakby tak padło z 20%
    kupionych aparatów to moze by je wymienili...

    > To troche jakbys kupil kure nioske i narzekal,
    > ze kiepska z niej wolowina.

    > Normalni konsumenci sprawdzaja sprzet przed kupnem.

    a) przeceniasz konsumentów
    b) nie doceniasz segmentu telefonów firmowych.

    > Ta reklama z mikolajami jadacymi do celu uzywajac (zalezy od reklamy)
    > c702 albo siakas nokie.

    sam widzisz, ze dziwny ze mnie konsumnet, skoro zupelnie nie kojarze.

    > Ja ja ja, kiedys robili zajebiste telefony, a teraz
    > sam szmelc i to usprawiedliwia, ze kupowanie na slepo
    > konczy sie porazka.

    mnie w sumie nie przeszkadza to, ze telefon zmienia sie w maszynke robiaca
    wszystko, przeszkadza mi tylko to, ze zmienia sie to, co juz było dobre.

    > Problem byl przed kupnem i wtedy byl czas na jego
    > rozwiazywanie, to chcialem napisac.

    no a ja po raz którys pisze, ze nie miałem zadnego wplywu na wybór aparatu.

    > Przepraszam, teraz bedzie wprost - nie da sie.

    No widzisz, nareszcie znam twoje zdanie na temat moich problemów z tym
    telem, a nie tylko twoje podejscie do kupowania telefonu, o ktore nie
    pytałem :)

    > Spore :) Jesli mama kupila, to niech mama teraz
    > wcisnie sprzedawcy i wydebi zwrot kasy :)

    od mojej mamy to ty sie, wiesz....

    > No najwyrazniej :)
    >
    > A powaznie, sprzedaj jak najszybciej i kup jakis
    > 'pewniejszy' model - 1600, w karfurze sprzedaja,
    > ciezko o zawod przy tym modelu (pssst, latarke ma ;) )

    naprawde nie rozumiesz co to jest telefon firmowy?
    Nie moge sprzedac, bo on nie jest moj - tylko go uzytkuje.

    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)