    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: C702 - kilka problemów
    Date: Sat, 7 Feb 2009 17:21:12 +0000 (UTC)

    Osobnik posiadający mail A...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ok. Zeby tak zupelnie nie oftopowac.
    >
    > Po pierwsze, telefon jest tak wolny jak w momencie
    > kupowania go. Jesli nagle stal sie wolniejszy = popsul sie.

    jest tak samo wolny.
    Zastanawiałem sie bardziej czy:
    - byc moze pomoze wlaczenie/wylaczenie jakiejs funkcji
    - sa jakies alternatywne dodatki

    > Po drugie, trzecie, czwarte i piate - to nie jest
    > telefon z (zewnetrznym) systemem operacyjnym.
    >
    > Jest tak jak jest, zmieni sie dopiero ze zmiana
    > calego softu. Wtedy mozna tam juz wszystko,
    > ale w praktyce = przywyknij.

    przywyknij - za duzy ze mnie choleryk. Kurwy leca garsciami - chyba po
    prostu wróce do N6310i. Tylko ten internet...

    > A tak powaznie, widziales ten telefon po dwoch tygodniach
    > uzytkowania? To sie sypie w szwach! Tragedia miesiaca!

    No po dwóch sie jeszcze nie rozpadł - niestety - bo jakby tak padło z 20%
    kupionych aparatów to moze by je wymienili...

    > To troche jakbys kupil kure nioske i narzekal,
    > ze kiepska z niej wolowina.

    > Normalni konsumenci sprawdzaja sprzet przed kupnem.

    a) przeceniasz konsumentów
    b) nie doceniasz segmentu telefonów firmowych.

    > Ta reklama z mikolajami jadacymi do celu uzywajac (zalezy od reklamy)
    > c702 albo siakas nokie.

    sam widzisz, ze dziwny ze mnie konsumnet, skoro zupelnie nie kojarze.

    > Ja ja ja, kiedys robili zajebiste telefony, a teraz
    > sam szmelc i to usprawiedliwia, ze kupowanie na slepo
    > konczy sie porazka.

    mnie w sumie nie przeszkadza to, ze telefon zmienia sie w maszynke robiaca
    wszystko, przeszkadza mi tylko to, ze zmienia sie to, co juz było dobre.

    > Problem byl przed kupnem i wtedy byl czas na jego
    > rozwiazywanie, to chcialem napisac.

    no a ja po raz którys pisze, ze nie miałem zadnego wplywu na wybór aparatu.

    > Przepraszam, teraz bedzie wprost - nie da sie.

    No widzisz, nareszcie znam twoje zdanie na temat moich problemów z tym
    telem, a nie tylko twoje podejscie do kupowania telefonu, o ktore nie
    pytałem :)

    > Spore :) Jesli mama kupila, to niech mama teraz
    > wcisnie sprzedawcy i wydebi zwrot kasy :)

    od mojej mamy to ty sie, wiesz....

    > No najwyrazniej :)
    >
    > A powaznie, sprzedaj jak najszybciej i kup jakis
    > 'pewniejszy' model - 1600, w karfurze sprzedaja,
    > ciezko o zawod przy tym modelu (pssst, latarke ma ;) )

    naprawde nie rozumiesz co to jest telefon firmowy?
    Nie moge sprzedac, bo on nie jest moj - tylko go uzytkuje.

    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)