  • 21. Data: 2013-06-02 21:53:38
    Temat: Re: C8051F012
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Nie próbowałeś zamówić próbek w silabs.com?
    > Ostatnio brałem próbki F800, zamówiłem w piątek,
    > doszły w poniedziałek - wysłane z Monachium.
    >
    > Pozdrowienia,
    > MKi
    Zrobiłem to wczoraj, ale po ostatnim razie, gdy zamówiłem właśnie ten
    C8051F587,
    z początku mi odmówili. Jak przedstawiłem miłej pani obszerny opis, to
    przeprosiła i wysłała.
    Dlatego nie wiem, czy jutro znów nie będę musiał się prosić, a czas leci.
    Może zastosuję je w przyszłości jak je sprawdzę.
    Ale na razie jest to tylko jeden model/projekt i może się jeszcze okazać, że
    prościej coś innego.
    Zdaje się jakiś ATMEL jest też w obudowie LQFP32. Mogę też go użyć od biedy.
    Ale już tutaj zagłębiłem się w tego Silaba, a żona już leci tłumaczenie z
    dsPICa na 8051,
    a nie chcę jej zmieniać co chwilę zwrotnicy, bo w zeszłym miesiącu pisała na
    Freescale'a :-)
    S.

  • 22. Data: 2013-06-02 22:11:32
    Od: 2m <2...@w...pl>

    Witam,
    Wprawdzie F012 nie mam ale jakiegoś innego Silbsa w LQFP32 gdzieś
    powinienem mieć.
    Chyba (o ile mnie pamięć nie zawodzi) to F349.
    Szczerze mówiąc to nie bardzo rozumiem co chcesz zrobić.
    Co chcesz jednorazowo programować F012 czy F587.
    Czy warto robić swój programator (tak zrozumiałem)? Gotowy kosztuje
    chyba $35, ToolstikBA cca $19.
    Firmowe programatory są zrobione na F321 albo F326. Oprogramowanie jest
    Silabsa (ale to chyba wiesz).
    Mam chyba gdzieś starego Toolstika (ale nie BA), chociaż jest tam
    pełnowartościowy chip programatora na F321.
    Jeśli z powyższego wynika coś dla Ciebie to odezwij się na priv.

  • 23. Data: 2013-06-02 22:12:51
    Od: Mario <m...@...pl>

    > Użytkownik Mario <m...@...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:kog4qe$bh$...@m...internetia.pl...

    > Może być Cortex M0, JEŚLI JEST w obudowie LQFP32 oraz
    > mam do niego programator.
    > A ośmiobitowiec C8051F012 jest mi potrzebny do programatora/DEBUGERA tylko.
    > Ten debugger zaprogramuje mi C8051F587.
    > A ten z kolei lata z prędkością 50MIPS, jak Twój Cortex M0.

    Ale na 8 bitach.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 24. Data: 2013-06-03 18:43:27
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

> [...]
    > dsPICa na 8051,
    > a nie chcę jej zmieniać co chwilę zwrotnicy, bo w zeszłym miesiącu pisała na

    Łomatko, regularnie biorę od nich próbki różniste i nigdy
    nie zająknęli się z pytaniami, zawsze słali.
    Chyba mam w firmie w szufladzie, jakiś F34x w obudowie LQFP32.
    Jak się nada, daj znać na priv, wyślę.

    Pozdrowienia,
    MKi

  • 25. Data: 2013-06-03 19:19:19
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

> [...]
    > nie zająknęli się z pytaniami, zawsze słali.
    > Chyba mam w firmie w szufladzie, jakiś F34x w obudowie LQFP32.
    Bardzo dziękuję za odzew.
    Cieszę się, że jest takie miejsce, gdzie ludzie sobie pomagają.
    Już mi pomógł kolega 2m, któremu niniejszym dziękuję.
    Silab też zdaje się wysłał dzisiaj sample.
    W związku z tym temat na razie zawieszam do odwołania.
    Sylwester

  • 26. Data: 2013-06-03 19:21:24
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    Użytkownik 2m <2...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:
    > Jeśli z powyższego wynika coś dla Ciebie to odezwij się na priv.
    >
    > Pozdrawiam
    Bardzo dziękuję za miły kontakt i pomoc.

    --
    -- .