  • 11. Data: 2012-03-31 20:59:53
    Temat: Re: CBRADIO kanał 19 non stop
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 31 Mar 2012 20:38:18 +0200, Krzysztof 45 <m...@v...pl>
    wrote:

    >dla czego

    Pewnie "dla tego".

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 12. Data: 2012-03-31 21:19:19
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    jerzu napisał(a):
    > On Sat, 31 Mar 2012 20:38:18 +0200, Krzysztof 45 <m...@v...pl>
    > wrote:
    >
    >> dla czego
    >
    > Pewnie "dla tego".
    O w mordę :/ Już kciuka opier....łem ;)
    --
    Krzysiek

  • 13. Data: 2012-03-31 22:44:33
    Temat: Re: CBRADIO kana? 19 non stop
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sat, 31 Mar 2012 20:11:34 +0200, BartekK napisał(a):

    > Brać warto. Kupić - nie koniecznie :) Kwestia ceny i tego które to
    > wykonanie Johnego. Brak FM - troche kiepsko.

    Gdzie chcesz wykorzystać ten FM ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 14. Data: 2012-03-31 23:03:54
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    BartekK napisał(a):
    > Brak FM - troche kiepsko.
    No i SSB, ROGER BEEP, FILOUTPUT, SCAN, HILOW, CLARIFIER, SWR CAL, DYNAMIKE, DIMMER (
    DIM ), MEMORY (
    MEM ) itd, itp. Normalnie kicha :-D
    --
    Krzysiek

  • 15. Data: 2012-03-31 23:26:55
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2012-03-31 23:03, Krzysztof 45 pisze:
    > No i SSB, ROGER BEEP, FILOUTPUT, SCAN, HILOW, CLARIFIER, SWR CAL,
    > DYNAMIKE, DIMMER ( DIM ), MEMORY ( MEM ) itd, itp. Normalnie kicha :-D

    Szczególnie Roger Beep.
    Koniecznie taki, żeby walił po uszach nawet wtedy,
    gdy nadającego praktycznie w ogóle nie słychać ;)
    --
    Pzdr

    JKK

  • 16. Data: 2012-03-31 23:32:20
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-03-31 20:26, Arbiter pisze:
    > U?ytkownik "glang"<g...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > za p? to chyba nie 325PLN.
    > http://allegro.pl/cb-radio-stabo-xm3001e-i2244612258
    .html

    > A Johny II 499PLN i wyglada du?o nowocze?niej. Stabo wyglada jak Uniden
    > 520XL

    Mam sztabo dokładnie takie. NAWET 2 sztuki w 2 autach i bardzo
    dobrze działa.

  • 17. Data: 2012-03-31 23:35:19
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-03-31 20:11, BartekK wrote:

    > Wszystkie sensowniejsze radia tak się zachowują. Wyjątkiem są śmiecie
    > klasy alan/midland 199+ i inne Cobry, które startują gdzie chcą.

    W co sie wlicza 90% klasycznej, dobrze dopracowanej i pracujacej
    radiowej produkcji z przelomu lat 80 i 90 oraz z impulsowym,
    nie mechanicznym przelacznikiem kroku syntezy ;) ?

    --

    memento lorem ipsum

  • 18. Data: 2012-04-01 00:26:56
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-03-31 23:35, elmer radi radisson pisze:

    > W co sie wlicza 90% klasycznej, dobrze dopracowanej i pracujacej
    > radiowej produkcji z przelomu lat 80 i 90 oraz z impulsowym,
    > nie mechanicznym przelacznikiem kroku syntezy ;) ?
    Doprecyzujmy więc: z "impulsowym" przełączaniem kanałów, z lat 80-90 to
    są np:
    - wszelka onwa, lafayette indianapolis (itp, z guzikami góra-dół), i
    inne na syntezie LC7185 (*) - traci nr kanału po wyłączeniu zasilania

    - * z powyższych wyjątek - alan 28/28+ jest na LC7185, ale ma
    wyprowadzony 3ci przewód zasilania do akumulatora, i podtrzymuje nr
    kanału i zawartość pamięci.
    - lincoln - przełącznik enkoderowy, a zapamiętuje gdzie był wyłączony
    - lafayette apache (oraz inne jej nazwy) - ma wewnątrz
    akumulatorek/baterię 3v podtrzymującą.
    - inne bardziej nowoczesne konstrukcje (dragon, yosan itp) które zaczęły
    się pojawiać w latach 90

    ... a cała reszta byłą praktycznie od zawsze robiona na przełączniku
    mechanicznym jak "programator z pralki", równocześnie sterującym
    wyświetlaczem, i czasem niekontaktującym. Tutaj jak gałkę nakręcisz i
    zostawisz, to tak będzie stała, niezależnie od zasilania.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 19. Data: 2012-04-01 00:32:41
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-03-31 22:44, huri_khan pisze:

    > Gdzie chcesz wykorzystać ten FM ?
    Gdzie tylko się da. W FM jednak jest dużo lepsza jakość dzwięku z powodów:
    - w AM jak jest bardzo blisko, to w wielu radiach "zapycha odbiornik" i
    dzwięk robi się nieczytelny
    - w AM zakłócenia impulsowe są dużo bardziej uciążliwe
    - w FM jakość dzwięku/połączenia (aż do zerwania łączności prawie) jest
    ciągle taka sama

    Jeśli mam robić łączność między dwoma/kilkoma autami jadącymi razem
    gdzieśtam - dużo lepiej rozmawia się w FM. No chyba że się na #19 ma
    siedzieć i nie odzywać, to wtedy AM.
    Jeśli mam jechać poza PL - również z powodów formalno-zwyczajowych
    wypada używać FM (kraje z normami typu CEPT FM4W AM1W 12ch itp)

    Zasadniczo - jak jest wybór, to lepiej mieć ten FM niż nie mieć. A tutaj
    wybór jest - to samo radio, ale z obecnym FM, pod nazwą Stabo 3003 jest
    nawet tańsze.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173