    From: Mario <m...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: CEMI
    Date: Mon, 30 Apr 2012 14:31:52 +0200

    W dniu 2012-04-30 14:14, Portal pisze:

    > A gdzie ja napisałem, że TYLKO zachód robi IP? Ja tylko napisałem że to
    > jeszcze się w tej części świata da opłacalnie robić. Produkcji już nie.

    Miałoby to sens gdyby można było dokonać takiego podziału pracy.
    Niestety z tego też nas będą rugować.

    > Pełna zgoda. Ale dopóki w "wymyślaniu" potrafimy pozostać konkurencyjni
    > (na razie jeszcze potrafimy), to są tam pieniądze, na które należy
    > próbować chociaż się połasić zamiast wspominać jak to było pięknie jak w
    > CEMI się tłukło zapóźnione kopie zachodnich produktów.

    Swoją drogą to też jest trochę sztuczne bo te pieniądze są dzięki Unii.
    gdyby unia dopłacała (proporcjonalnie to wielkości sprzedaży) także
    fabrykom półprzewodników to być może takie zakłady też by dobrze
    prosperowały.

    W twoim stanowisku widzę optymizm, że możemy w jakiejś dziedzinie
    konkurować ze wschodem ,nie dając się zalać ich ofensywie. Dla mnie to
    niestety jakieś próby oporu realizowane przez małe grupki partyzantów
    chowających się jeszcze po lasach dzięki pomocy z zewnątrz :)

    --
    pozdrawiam
    MD