  • Data: 2019-11-04 17:29:08
    Temat: Re: CGA
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 4 listopada 2019 17:00:20 UTC+1 użytkownik Grzegorz Niemirowski
    napisał:

    > Ale jednak nie była to masówka. Pecety masowo w domach to okolice '97 roku a
    > nie ogólnie "lata 90". I nie mieszajmy pegasusów z pecetami, to zupełnie
    > inny temat.

    Hmm, ja mam spojrzenie z DC, więc pewnie skrzywione.
    I pytanie, jak kto rozumie "masówkę".
    W marcu 1993 miałem pierwszego PC - kupionego za przedpłatę na malucha, więc był top
    - 386DX/40 + 387, 4MB RAM, 120MB HDD, SVGA (trident, ale jednak), monitor 14"
    wyciągający 1024*768 (w 43Hz interlaced - ale dawał radę, jednak bardziej jako demo,
    bo pracować było ciężko, ale 800*600 w 60Hz było spoko w win 3.1 CEE).
    Kilku kolegów miało kupione rok wcześnie AT z HDD 40MB i VGA - działały na tym dobrze
    nawet takie cuda jak another world czy alone in the dark (ale już comanche
    potrzebował mojego 386 - a i tak trochę czkał).
    Inni mieli już ślepe uliczki / pułapki na oszczędnych, czyli amigi czy atari ST.

    Zaś pegasus to, ZTCP, była jeszcze jakaś troszkę późniejsza historia, takie
    wskrzeszenie - choć mogę się mylić, to wydaje mi się, że gdy pisali o tym w top
    secret czy secret service, to już miałem PC-ta.