  • 1. Data: 2012-10-06 11:30:07
    Temat: [CROSS] Arab w Krakowie
    Od: Staszek Sosenko <s...@...sigu>

    Czołem.

    Przechadzając się w ostatnim tygodniu przez krakowski Kazimierz moim
    oczom ukazał się wielki, czarny Cadillac Escalade na numerach z...
    Dubaju! Wg google maps drobne 5600km.

    Taka tam ciekawostka. Zdjęcia brak - nie zdążyłem wyciągnąć komórki.

    Pozdrawiam

    [FUT -> pl.regionalne.krakow]

    --
    # Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków #
    # 4 kółka: aktualnie brak #

  • 2. Data: 2012-10-06 11:33:10
    Temat: Re: [CROSS] Arab w Krakowie
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2012-10-06 11:30, Staszek Sosenko pisze:
> [...]
    > Dubaju! Wg google maps drobne 5600km.
    >
    > Taka tam ciekawostka. Zdjęcia brak - nie zdążyłem wyciągnąć komórki.

    W Rzeszowie pare lat temu jezdzilo lambo na numerach z Dubaju. Po prostu
    ktos kupil tam auto i jeszcze nie przerejestrowal.

  • 3. Data: 2012-10-06 11:38:59
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 06 Oct 2012 11:30:07 +0200, Staszek Sosenko napisał(a):

    >wielki, czarny Cadillac Escalade

    Tam auta sa ponoc tansze, zwlaszcza luksusowe. Poza tym mozna dostac to,
    czego w Europie sie juz nie kupi przez przepisy. Slyszalem o sprowadzaniu
    np. landcruiserow.

    > Przechadzając się w ostatnim tygodniu przez krakowski Kazimierz moim
    > oczom ukazał się(...)

    Cadillac sie przechadzal?

    MSPANC

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 4. Data: 2012-10-06 11:55:52
    Od: tÎż

    Staszek Sosenko wrote:

    > Przechadzając się w ostatnim tygodniu przez krakowski Kazimierz moim
    > oczom ukazał się wielki, czarny Cadillac Escalade na numerach z...
    > Dubaju! Wg google maps drobne 5600km.

    To mój Cadillac. Bardzo lubi przechadzać się po krakowskim Kazimierzu.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 5. Data: 2012-10-06 12:06:49
    Od: lukz <l...@v...pl>

> [...]
    > Dubaju! Wg google maps drobne 5600km.
    >
    > Taka tam ciekawostka. Zdjęcia brak - nie zdążyłem wyciągnąć komórki.

    Kiedys w okolicach ul. sw. Tomasza mozna bylo czesto spotkac Bmw3 na
    numerach z Zjednoczonych Emiratow Arabskich, wiec to pewnie ten sam gosc ;)

  • 6. Data: 2012-10-06 15:25:22
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Staszek Sosenko wrote:

    > Czołem.
    >
    > Przechadzając się w ostatnim tygodniu przez krakowski Kazimierz moim
    > oczom ukazał się wielki, czarny Cadillac Escalade na numerach z...
    > Dubaju! Wg google maps drobne 5600km.

    Przeciez nikt tym nie przyjechal z UAE. :)
    A samochody na blachach z usa to ktoredy do Europy przyjechaly? Z
    Alaski do Rosji na pontonach? :>

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 7. Data: 2012-10-06 19:00:04
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Rafał Grzelak" <s...@s...com> napisał w wiadomości

    > Przeciez nikt tym nie przyjechal z UAE. :)

    A dlaczego by nie? Fajna wycieczka :)
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 8. Data: 2012-10-06 20:37:29
    Od: "MaW" <n...@a...bbb>

    Użytkownik "Staszek Sosenko" <s...@...sigu> napisał w wiadomości
> [...]
    > google maps drobne 5600km.
    > Taka tam ciekawostka. Zdjęcia brak - nie zdążyłem wyciągnąć komórki.

    Ja spotkałem Rolls-Royce z rejestracja Watykanu. stał na Grodzkiej. Niestety
    to było w czasach kiedy komórka była rzadkością, że o aparacie nie wspomnę
    A na Kazimierzu spotkałem niedawno Murzyna (cholera może afro-izraelczyka??)
    który był Żydem

    MaW

  • 9. Data: 2012-10-06 20:57:50
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

> [...]
    > Dubaju! Wg google maps drobne 5600km.
    >
    > Taka tam ciekawostka. Zdjęcia brak - nie zdążyłem wyciągnąć komórki.

    Stary Nadiyi M.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 10. Data: 2012-10-06 20:58:54
    Od: Grzegorz Staniak <g...@g...com>

> [...]
    > rzadkością, że o aparacie nie wspomnę A na Kazimierzu spotkałem
    > niedawno Murzyna (cholera może afro-izraelczyka??) który był Żydem

    To akurat nie jest jakoś bardzo dziwne:

    http://en.wikipedia.org/wiki/African_Jews
    http://www.huffingtonpost.com/2012/04/06/black-and-j
    ewish-10-celeb_n_1408357.html

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com>