eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingCUDA - przyszłość rozwoju procesorów i zmiany w technikach programowania ? › Re: CUDA - przyszłość rozwoju procesorów i zmiany w technikach programowania ?
    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.sci.ai,pl.comp.programming
    Subject: Re: CUDA - przyszłość rozwoju procesorów i zmiany w technikach
    programowania ?
    Date: Mon, 30 Mar 2009 07:13:28 -0500

    On Mon, 30 Mar 2009 12:11:35 +0000 (UTC), czas dOSa <u...@i...sk>
    wrote:

    >i tak jeszcze dodam, że sztucznej inteligencji (prawdziwej) nie da się utworzyć
    dlatego,
    >że bazując na budowie sieci nerwowej-- trzeba by osadzić ją na kontakcie ze światem
    zewnętrznym, inaczej się nie da.?poza tym konieczne jest utworzenie wewnętrznego
    mechanizmu sprzężenia zwrotnego dla nowo powstających definicji, co raczej mogło by
    być o wiele prostsze.?no i okreslanie ?ja' takiego układu... dziękuję... to ostatnie
    już ktoś inny.?:-)

    Inteligencji sztucznej nie uda sie stworzyc dopoki inteligencja
    naturalna nei nauczy sie ze od czasu do czasu tzreba przyciskac
    klasisz "enter"

    A.L.