    From: "slawek" <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Całkowanie numeryczne - reaktywacja
    Date: Sun, 26 Jul 2009 09:02:34 +0200

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:73nm6558hfckfanddpjvev20i8d5nojhh6@4ax.
    com...

    > In your dreams
    >
    > A.L.

    Zwykle tak nie piszę, ale dla A.L. zrobię wyjątek.

    Primo, policz sobie analitycznie całkę, łosiu.

    Secundo, jak tego jeszcze nie potrafisz, to tak z pamięci, sinus ma
    pierwotną cosinus plus stała, całka od 0 do pi to dwie całki od zero do 90
    stopni, cosinus z zera jest 1, cosinus z 90 stopni to 0, czyli wychodzi
    okrągłe 2. Jak widzisz, nawet jeszcze przed śniadaniem i ziewając potrafię
    taką pierdołę policzyć. A jakby mi się nie chciało liczyć to po prostu
    przypomniałbym sobie że amplituda jest sqrt(2) większa niż napięcie
    skuteczne, a moc to kwadrat napięcia przez opór. Czy jakoś tak. Powinno być
    2. Tak, nawet jak śpię, to wiem ile mi się powinno przyśnić.

    Tertio, cudzysłowy widział? Smiley'a widział? Potrafił przeliterować
    "arbitralna precyzja"? No to co trzaska dziobem (o klawiaturę)?

    slawek