    From: Konop <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Canon A610 - bateria zegara?
    Date: Fri, 23 Jul 2010 16:10:54 +0200

    > W niektorych canonach byla bateria pod gumowa oslona
    > gniazd. Trzeba wydlubac ramke w ktorej siedzi bateria.

    Tak jest, niektóre Canonki tak miały. Inne mają wbudowaną
    baterię/akumulator/kondensator podtrzymujący i podtrzymuje on zegar co
    najmniej kilka dni. Nie wiem jak długo dokładnie, nie sprawdzałem. Wiem,
    że aparat leżący parę dni bez baterii nie tracił ustawienia czasu.
    Sytuacja, w której kasowane są ustawienia czy tracony jest czas BEZ
    wyjmowania baterii, jest całkowicie dziwna i moim zdaniem może wskazywać
    na poważniejsze uszkodzenie. W końcu bateria podtrzymująca powinna
    zasilać zegarek tylko, gdy bateria główna jest nieobecna.

    Konop