  • 1. Data: 2010-12-10 10:35:33
    Temat: Cavallino - jak w Ceedzie wyłączyć to pieprzone...
    Od: "PH" <P...@p...news>

    automatyczne ryglowanie drzwi? albo przynajmnie zrobić tak jak w innych
    cywiliozwanych samochodach, że otwarcie drzwi kierowcy odryglowuje
    pozostałe??

    z góry dzięki :))
    Piotr

  • 2. Data: 2010-12-10 11:01:25
    Temat: Re: Cavallino - jak w Ceedzie wyłączyć to pieprzone...
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-10 10:35, PH pisze:
    > automatyczne ryglowanie drzwi? albo przynajmnie zrobić tak jak w innych
    > cywiliozwanych samochodach, że otwarcie drzwi kierowcy odryglowuje
    > pozostałe??
    Moze jest tak jak w francuskich wynalazkach :-) Przekrec stacyjke aby
    sie zalaczyly kontroli i przytrzymaj przez 3-5s przycisk ryglujacy drzwi
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 3. Data: 2010-12-10 11:15:51
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 10 Dec 2010 11:01:25 +0100, Gabriel 'wilk' napisał(a):

    > Moze jest tak jak w francuskich wynalazkach :-) Przekrec stacyjke aby
    > sie zalaczyly kontroli i przytrzymaj przez 3-5s przycisk ryglujacy drzwi
    > pozdrawiam

    No co ty, w Ceedzie miałoby COKOLWIEK tak jak we francuskiej padlinie? Ja
    się dziwię, jak to jest możliwe, że Ceed ma cztery koła, przecież to
    zupełnie tak samo jak we francuzach.
    ;-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2010-12-10 11:23:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PH" <P...@p...news> napisał w wiadomości
    > automatyczne ryglowanie drzwi? albo przynajmnie zrobić tak jak w innych
    > cywiliozwanych samochodach, że otwarcie drzwi kierowcy odryglowuje
    > pozostałe??

    Nie mam pojęcia, nie przeszkadza mi to, a wręcz przeciwnie.
    Na krótką metę od tego jest klawisz odblokuj na konsoli.

  • 5. Data: 2010-12-10 11:35:33
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 10.12.2010 10:35, PH pisze:
    > automatyczne ryglowanie drzwi? albo przynajmnie zrobić tak jak w innych
    > cywiliozwanych samochodach, że otwarcie drzwi kierowcy odryglowuje
    > pozostałe??

    A tak przy okazji zapytam o kwestie bezpieczeństwa owej automatycznej
    blokady drzwi..
    Czy jest jakiś ficzer, który odblokowuje zamki podczas wypadku?
    Załóżmy sytuacje że samochód z zablokowanymi drzwiami ulega wypadkowi i
    zaczyna się palić, osoby w środku nieprzytomne, szyby się jakimś trafem
    nie wybiły, pod ręką nie ma kamienia czy innego ciężkiego przedmiotu, a
    ręką szybę wybić to nie takie hop siup..

  • 6. Data: 2010-12-10 11:39:53
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    (...)
    > a ręką szybę wybić to nie takie hop siup..

    Dlatego warto zrobić to metodą "z kopa".

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 7. Data: 2010-12-10 11:46:11
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!
    U mnie ustala sie czy maja sie blokowac czy nie, czy po przekroczeniu
    pewnej przedkosci czy tez nie, chwile po ruszeniu.
    :)

  • 8. Data: 2010-12-10 11:47:41
    Od: "GR" <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl>

> [...]
    > nie wybiły, pod ręką nie ma kamienia czy innego ciężkiego przedmiotu, a
    > ręką szybę wybić to nie takie hop siup..

    już od lat 90-tych w niektórych markach (grupa VAG)
    podczas odpalenia poduszek zawsze odblokowuje drzwi...
    pozdr.
    Gr

  • 9. Data: 2010-12-10 11:50:52
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Uzytkownik "wchpikus" <w...@w...wp.pl> napisal w wiadomosci
    > Witam!
    > U mnie ustala sie czy maja sie blokowac czy nie, czy po przekroczeniu
    > pewnej przedkosci czy tez nie, chwile po ruszeniu.
    > :)

    to ze tak jest, to sie chwala buce w instrukcji.
    pytanie jak to zrobic poza ASO??

  • 10. Data: 2010-12-10 11:51:12
    Od: "PH" <P...@p...news>

    wiadomości news:idsv5j$nie$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "PH" <P...@p...news> napisał w wiadomości
    >
    > Nie mam pojęcia, nie przeszkadza mi to, a wręcz przeciwnie.
    > Na krótką metę od tego jest klawisz odblokuj na konsoli.
    zawiodłeś mnie :]