  • 11. Data: 2016-05-14 00:00:12
    Temat: Re: Cena telefonów z chin
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    news:5735cd02$0$22824$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    ps.com...

    > Mówisz?
    > https://miuipolska.pl/podrobka-mi4-jak-rozpoznac-pod
    robiony-telefon/

    To raczej nie jest przekonywujący artykuł...
    Autor sam pisze że nie miał z podróbką do czynienia tylko
    powtarza za innym forum:
    "Niestety nie dostałem jeszcze do testów podróbek MI4, także posiłkuję się
    relacją z czeskiego forum i obrazkami z jednego z tematów na naszym forum.
    Zwykle posiadacze podróbek po napisaniu postów na forum po prostu znikają."
    To mi raczej wygląda jak jakiś odrzut z produkcji lub zepsuta
    słuchawka oryginalna naprawiona przez amatora...
    Dla mnie podróbka to masowo produkowany inny telefon
    który ma udawać popularny telefon a nie zhackowana wersja
    tego samego telefonu w jednym egzemplarzu.

  • 12. Data: 2016-05-14 00:44:48
    Od: atm <...@v...pl>

    http://pclab.pl/news63235.html

  • 13. Data: 2016-05-14 00:47:16
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > który ma udawać popularny telefon a nie zhackowana wersja
    > tego samego telefonu w jednym egzemplarzu.

    Jeszcze jedno, do tego dochodza (podobno) oryginalne chinskie telefony
    zarazone roznego rodzaju paskudztwem na poziomie firmware sprzedawane
    pozniej poza oficjalnymi kanalami dystrybucji.

  • 14. Data: 2016-05-14 03:04:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
> [...]
    > zarazone roznego rodzaju paskudztwem na poziomie firmware sprzedawane
    > pozniej poza oficjalnymi kanalami dystrybucji.

    Chcesz podróbkę? Tu masz podróbkę iPhone:
    https://www.yahoo.com/tech/did-huawei-really-copy-ip
    hone-worst-feature-004501325.html

    ;-)

  • 15. Data: 2016-05-15 09:58:02
    Od: Pawel Muszynski <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2016-05-13 o 14:23, Pszemol pisze:
    > <s...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Brednie.

    Miałem Xiaomi Redmi Note (oryginał).
    Potem zamówiłem drugi dla koleżanki żony - przyszła podróba. Nie dało
    się jej zflashować (krzyczał, że niezgodność sprzętu), popularne
    programy testujące typu Antutu były zaszyte w ROMie (aktywowały się jak
    instalowałeś ze sklepu) - i pokazywały fałszywe dane. Trzeba było
    znaleźć jakiś mniej popularny tester, żeby pokazał, co w telefonie na
    prawdę siedzi.

    P.

  • 16. Data: 2016-05-15 15:45:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Pawel Muszynski" <p...@b...wytnijto.org> wrote in message
> [...]
    > jak instalowałeś ze sklepu) - i pokazywały fałszywe dane. Trzeba było
    > znaleźć jakiś mniej popularny tester, żeby pokazał, co w telefonie na

    Gdzie kupiłeś swojego a gdzie tego drugiego?
    Jaki był odstęp czasu między tymi zakupami?

  • 17. Data: 2016-06-17 17:31:23
    Od: maripoza <m...@d...com>

    s...@g...com wrote:
    > Może mi ktoś coś wytłumaczyć?
    > Na xiaomiforsale Mi4C kosztuje 205$x3,88zł
    > czyli ok 800zł+ vat=980 zł
    > A na znanym portalu można kupić telefon z fakturą za <999 zł
    > I jeszcze sprzedający osobiście gwarantuje że telefon jest orginalny.
    >
    > WTF?

    Może sprzedawca kupuje w hurcie wiec ma taniej od dostawcy i może zrobić
    taką cenę?

    Z tego co zauważyłęm tak to zwykle działa ;)

    Nie działa jedynie jeśli chodzi sprzęt z USA i UE - bo wygląda tak,
    jakby hurtownicy kupowali po cenach detalicznych - dlatego w większości
    sprzęt z USA tańszy jest gdy się go samemu sprowadzi (nawet palcac clo i
    vat).

    --
    Maripoza