    From: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Centertel - pierwszy cennik
    Date: Sun, 01 Nov 2009 21:44:46 +0100

    ąćęłńóśżź wrote:
    > Pamiętam, że bodajże w lutym 1994 cennik się mocno zmienił - abonenci Centka
    przestali płacić za odbieranie połączeń.

    > Opłata aktywacyjna wynosiła równowartość w PLZ około 1 tysiąca (dolarów), aparat
    telefoniczny "duża cegła" drugie około tysiąc
    > (dolarów - im mniejszy aparat, tym był droższy) - razem jakieś 5-6 milionów starych
    złotych, do tego jeszcze sporo grosza za montaż
    > zestawu w aucie (zwykle "autoryzowany" szwagier paniętki z salonu ;))

    W 1992 roku dolar kosztował jakieś 11,5 tys PLZ, więc na pewno całość
    nie kosztowała 5-6 milionów, a dużo więcej.
    Moja pierwsza motka model kaloryfer w 1994 roku kosztowała jakieś 36 mln
    :-) I to w promocji :-P No i oczywiście w leasingu ;)

    M.