  • Data: 2017-04-25 16:45:54
    Temat: Re: Ceny OC
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 24 kwietnia 2017 22:27:15 UTC+2 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Panowie mam prośbe
    >bo każdego to czeka.
    >Wpisujcie miasto i dwa słowa opisu samochodu

    Nie wiem czy ma sens - bedzie tego tyle roznych danych, ze i tak sie
    nie polapie.

    A "tania" firma powinna byc chyba bardziej ogolnie tania.

    Wroclaw, 1.8 - PZU proponuje 1200, MTU 1300, MTU24 1046 - czyzby az
    tak odszkodowania wzrosly ?
    Czy oplaty sadowe ? :-)

    J.