  • 1. Data: 2017-04-24 22:26:38
    Temat: Ceny OC
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    No i padlo na mnie.

    Rok temu - 523 zl.
    Teraz propozycja - 780 zl.

    Ale ... sprawdzam Rankomat i CUK ... tam od 850 do 3000.
    A w Rankomacie wiele firm "nie przedstawilo oferty".

    Jakies zmiany interfejsow owocujace blednym przekazaniem danych ?
    A moze zle sprawdzenie polis w UFG ?

    Czy niektorzy daja ceny zaporowe, bo im komunikacyjne smierdza ?
    A moze im sie nie podoba moj pojazd ? Bo chyba nie ja :-)

    Ktore to sa teraz "tanie firmy" ?
    Propozycja jest z AXA, Link4 1000zl, Allianz tez 1000 ... a moze się
    umówily na niepodbieranie klientow ?

    J.

  • 2. Data: 2017-04-24 23:20:00
    Temat: Re: Ceny OC
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > Ale ... sprawdzam Rankomat i CUK ... tam od 850 do 3000.

    te rankomaty sraty to tylko wyciągają dane osobowe. Jeszcze sami je
    wklepujemy. Nie trzeba zatrudniać studentów.

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 3. Data: 2017-04-25 09:16:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 24 kwietnia 2017 22:27:15 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Ktore to sa teraz "tanie firmy" ?
    W lutym sprawdziłem chyba wszystkie dostępne w necie+ ze dwóch agentów pomęczyłem i
    aviva wyszła najtaniej. OC+nnw

  • 4. Data: 2017-04-25 09:20:24
    Od: Bolko <s...@g...com>

> [...]
    >
    > Ktore to sa teraz "tanie firmy" ?
    > Propozycja jest z AXA, Link4 1000zl, Allianz tez 1000 ... a moze się

    Panowie mam prośbe
    bo każdego to czeka.
    Wpisujcie miasto i dwa słowa opisu samochodu

  • 5. Data: 2017-04-25 09:43:41
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Ktore to sa teraz "tanie firmy" ?
    > Propozycja jest z AXA, Link4 1000zl, Allianz tez 1000 ... a moze się
    > umówily na niepodbieranie klientow ?

    Mi tam MTU najtaniej wyszlo. Rok temu 450, teraz 630. 2 litry benzyna, max
    znizki.

    Pzdr

  • 6. Data: 2017-04-25 10:53:42
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-04-24 o 22:26, J.F. pisze:

    PZU rok temu 543zł
    PZU w tym roku 592zł

    W210 E55

    Miejscowość do 20k mieszkańców podlaskie.

    Lewis

  • 7. Data: 2017-04-25 11:03:06
    Od: Marek <m...@g...pl>

    Punto 1.4 - 505 AXA
    Meriva 1.4 - 580 AXA przez mBank

    Zielona Gora--
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 8. Data: 2017-04-25 14:54:15
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    > No i padlo na mnie.
    >
    > Rok temu - 523 zl.
    > Teraz propozycja - 780 zl.

    AXA - 480, było 330.
    Lancer 1,8, 60% zniżek, miasto 90 tys. w Małopolsce.

    --
    Yogi(n)

  • 9. Data: 2017-04-25 15:47:59
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-04-24 o 22:26, J.F. pisze:
    > No i padlo na mnie.
    >
    > Rok temu - 523 zl.
    > Teraz propozycja - 780 zl.

    580zł - rok temu 380zł, Mondeo 2.0 benzyna 2001, pomorskie miejscowość
    10k ludzików

  • 10. Data: 2017-04-25 16:45:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    napisał:

    >Panowie mam prośbe
    >bo każdego to czeka.
    >Wpisujcie miasto i dwa słowa opisu samochodu

    Nie wiem czy ma sens - bedzie tego tyle roznych danych, ze i tak sie
    nie polapie.

    A "tania" firma powinna byc chyba bardziej ogolnie tania.

    Wroclaw, 1.8 - PZU proponuje 1200, MTU 1300, MTU24 1046 - czyzby az
    tak odszkodowania wzrosly ?
    Czy oplaty sadowe ? :-)

    J.