  • Data: 2014-08-19 13:17:24
    Temat: Re: Ch�odnica w crossie problem. Pomocy
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19 - 08 - 2014 (wtorek) o godzinie 12:50,
    s...@v...pl<szymon1808@_NOSPAM_vp.pl> napisał(a):

    > dobre :D ale nadal się nie dowiedziałem jak zalac tą chłodnice i czy może
    > byc to woda destylowana z koncentratem do chłodnic

    Jeżeli chłodnica nie ma korka, to z dużym prawdopodobieństwem zalewa się ją
    poprzez zbiorniczek wyrównawczy - poszukaj go idąc po przewodach
    wychodzących z chłodnicy.

    Płyn do chłodnic może być, chociaż prawdziwi motocykliści podobno zalewają
    swoje maszyny wyłącznie 15-letnią whisky ;-)

    --
    Yorick
    MG Nevada 750