  • 21. Data: 2014-01-27 16:05:16
    Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Od: "SP1H" <...@p...pl>

    wstyd przynosisz swojej mamie

  • 22. Data: 2014-01-27 16:09:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-27, SP1H <...@p...pl> wrote:

    > wstyd przynosisz swojej mamie

    Nie wiem kto wiekszy, ja przynajmniej umiem pisac na usenet.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 23. Data: 2014-01-27 16:10:08
    Od: cumulonimbus <y...@b...upa>

    W dniu 2014-01-27 15:17, anacron pisze:
    > http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-pozyczyles-aut
    o-i-tak-zaplacisz-mandat,nId,1095821

    Spk, nic tylko brać w leasing i jechać ;D

    --

    signature

  • 24. Data: 2014-01-27 16:17:08
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 27.01.2014 15:44, Myjk pisze:
    > Mon, 27 Jan 2014 15:17:13 +0100, anacron

    > Chyba Was. Jak dla mnie dobry krok. W końcu cwaniaczki będą się gryźć
    > między sobą o koszty, a nie przez urząd -- za co płacą wszyscy.

    Nie rozumiesz jednej prostej rzeczy, fotoradary nie są nieomylne. Aby
    móc zweryfikować poprawność pomiaru potrzebne są dwie fotografie. I tak
    jest ciężko, bo prawie żaden nie robi w serii, a sądu to mają w dupie,
    ale teraz to już nie będziesz miał żadnej linii obrony. Każdy ma prawo
    do uczciwego procesu, przyjęcie mandatu jest jedynie UPROSZCZONĄ procedurą.

    --
    anacron
    aba/

  • 25. Data: 2014-01-27 16:18:18
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2014 16:03:55 UTC+1 użytkownik .B:artek. napisał:

> [...]
    >
    > Czyli z czynu szkodliwego społecznie i piętnowanego przez prawo ze
    >
    > względu na możliwość szkodzenia innym ludziom (wypadki) robimy maszynkę
    >
    > do zarabiania pieniędzy.
    >

    > W ten sposób za 5 lat cały Kodeks wykroczeń i Kodeks karny będzie można
    >
    > skasować i zastąpić karami administracyjnymi.
    >

    > W przypadku kradzieży kara administracyjna dla właściciela rzeczy za to,
    >
    > że "nie upilnował"
    >

    > W przypadku zabójstwa kara dla najbliższej rodziny ofiary za to, że ta
    >
    > dała się zabić i doprowadziła do utraty przez Skarb Państwa podatnika i

    Pierdolisz. To co w takim razie proponujesz. Mają fotkę. A właściciel że to znajomy z
    Czeczeni. W chuja to możesz z żoną grać że jej nie zdradziłeś jak cie na dupie
    złapała. To żeby punktów w niektórych sytuacjach nie było jakoś kurwa nie widzisz. To
    źle że nie chcą zostawić punktów. Właściciel jak by pożyczył i dostał że mandat i
    punkty dostał to na postronku by sprawcę przyprowadził.

  • 26. Data: 2014-01-27 16:18:19
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 27.01.2014 16:10, cumulonimbus pisze:
    o-i-tak-zaplacisz-mandat,nId,1095821

    > Spk, nic tylko brać w leasing i jechać ;D

    Mam leasing, ale tu nie o to chodzi.

    --
    anacron
    aba/

  • 27. Data: 2014-01-27 16:19:26
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-01-27 16:10, cumulonimbus wrote:

    > Spk, nic tylko brać w leasing i jechać ;D

    Leasing przerzuci to na leasingobiorce tak jak juz i teraz
    przerzuca koszty postepowan i udzielania informacji rozmaitym formacjom..

    --

    memento lorem ipsum

  • 28. Data: 2014-01-27 16:20:52
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 27 Jan 2014 16:10:08 +0100, cumulonimbus

    > Spk, nic tylko brać w leasing i jechać ;D

    Ponieważ banki są na tyle tępe, że się odpowiednim pismem nie zabezpieczą.
    ;P

    Ja tu widzę szczek większości tych, którzy do tej pory mogli sobie robić
    wała, nie tyle z państwa które przecież w imieniu innych obywateli ich (do
    tego stopnia głupich, że wpadają na oznaczone jak byk FR i nawet nie
    potrafią wziąć tego na klatę) ściga za niesubordynację na drodze, co
    właśnie obywateli za to płacących.

    PS przepraszam że akurat w Twoim poście, nic personalnie -- akurat tak
    wyszło jak przypadkowa fota z FR. ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 29. Data: 2014-01-27 16:22:10
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-27, k...@g...com <k...@g...com> wrote:

> [...]
    źle że nie chcą zostawić punktów. Właściciel jak by pożyczył i dostał że mandat i
    punkty dostał to na postronku by sprawcę przyprowadził.

    Ales ty wyszczekany. A jak ktos ma hajsu jak lodu i dla niego
    2000 PLN to jak dla Ciebie 20 PLN i bedzie zapierdalal ile
    dusza zapragnie bo kary sie po prostu zaplaci. Teraz musi sie
    martwic o punkty, wtedy juz nie bedzie musial.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 30. Data: 2014-01-27 16:24:19
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 27 Jan 2014 16:17:08 +0100, anacron

    > ale teraz to już nie będziesz miał żadnej linii obrony.

    Straszne. Normalnie przed FR trzeba się bronić tak mocno
    jak najwybitniejsza szlachta za czasów potopu szweckiego. :P

    --
    Pozdor Myjk