  • 31. Data: 2014-01-27 16:25:49
    Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2014 16:22:10 UTC+1 użytkownik AZ napisał:
> [...]
    znajomy z Czeczeni. W chuja to możesz z żoną grać że jej nie zdradziłeś jak cie na
    dupie złapała. To żeby punktów w niektórych sytuacjach nie było jakoś kurwa nie
    widzisz. To źle że nie chcą zostawić punktów. Właściciel jak by pożyczył i dostał że
    mandat i punkty dostał to na postronku by sprawcę przyprowadził.

    > Ales ty wyszczekany. A jak ktos ma hajsu jak lodu i dla niego
    >
    > 2000 PLN to jak dla Ciebie 20 PLN i bedzie zapierdalal ile
    >
    > dusza zapragnie bo kary sie po prostu zaplaci. Teraz musi sie
    >
    > martwic o punkty, wtedy juz nie bedzie musial.
    >

    > --
    >
    > Artur
    >
    > ZZR 1200

    Też uważasz że brak punktów to błąd? To się zgadzamy. Reszta jest ok. Wyższe mandaty
    ale nie dla wszystkich tylko krnąbrnych. Zdublowane mandaty to recydywy.

  • 32. Data: 2014-01-27 16:32:21
    Od: cumulonimbus <y...@b...upa>

    W dniu 2014-01-27 16:20, Myjk pisze:

    > Ponieważ banki są na tyle tępe, że się odpowiednim pismem nie zabezpieczą.
    > ;P

    Czyli umowa dwustronna wyrzuci do kosza ustawę?
    No to przeca każdy w miarę roztropny człek, który bd pożyczać auto, też
    na kolanie se spisze odpowiedni cyrograf.

    --

    signature

  • 33. Data: 2014-01-27 16:32:29
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 27 sty 2014 16:18, k...@g...com pisze:
    > Pierdolisz. To co w takim razie proponujesz.

    Proponuję, żebyś nie używał wulgaryzmów jak chcesz ze mną dyskutować. Bo
    ja z Tobą już nie chcę.

    --
    .B:artek.

  • 34. Data: 2014-01-27 16:33:04
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 27.01.2014 16:24, Myjk pisze:
    > Mon, 27 Jan 2014 16:17:08 +0100, anacron

    > Straszne. Normalnie przed FR trzeba się bronić tak mocno
    > jak najwybitniejsza szlachta za czasów potopu szweckiego. :P

    Jak dostaniesz dwie fotki za nie swoja prędkość i zapłacisz 4000 PLN to
    wtedy może zdanie zmienisz

    --
    anacron
    aba/

  • 35. Data: 2014-01-27 16:34:49
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-27 15:44, Myjk pisze:
    > Mon, 27 Jan 2014 15:17:13 +0100, anacron

    > Chyba Was.

    Zasadniczo tak, ale mam jedną uwagę...

    > Jak dla mnie dobry krok. W końcu cwaniaczki będą się gryźć
    > między sobą o koszty, a nie przez urząd -- za co płacą wszyscy.

    ... a uwaga tyczy braku punktów. Nie ma mojej akceptacji dla
    'focenia' bez punktów. Jak kierowała inna osoba - niech wskaże
    kto kierował. Jak nie ma winnych to punkty dla właściciela/użytkownika.
    Ich interes w tym, by ten co prowadzi robił to względnie zgodnie
    z prawem. Jak tego nie robi to więcej samochodu nie dostanie
    - proste.

  • 36. Data: 2014-01-27 16:38:34
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-27 15:21, AZ pisze:
> [...]
    o-i-tak-zaplacisz-mandat,nId,1095821

    > "starci za to możliwość używania nieoznakowanych samochodów z
    > wideorejestratorami - to ma być kompetencja drogówki"
    >
    > Oto cala Polska. Kupic X samochodow za grube miliony po to by za 2 lata
    > powiedziec, ze sa niepotrzebne.

    Nie przesadzaj - najwyżej dostanie je policja. Tak czy inaczej
    poczekajmy na materiał, na podstawie którego będzie można zacząć
    sensowną (w co wątpię) dyskusję.

  • 37. Data: 2014-01-27 16:39:08
    Od: cumulonimbus <y...@b...upa>

    W dniu 2014-01-27 16:18, anacron pisze:

    > Mam leasing, ale tu nie o to chodzi.

    tzn. nic się nie zmieni?

    --

    signature

  • 38. Data: 2014-01-27 16:59:02
    Od: "abn140" <a...@g...com>

> [...]
    >
    > Straszne. Normalnie przed FR trzeba się bronić tak mocno
    > jak najwybitniejsza szlachta za czasów potopu szweckiego. :P

    Bo qrwa wlasnie trzeba!!!!
    Dojrzejesz zrozumisz
    ps
    szacun i dzieki Anacron za to co robisz z tymi chujami.
    Twoja walka z tym bandyckim systemem masowego rabunku zasluguje na najwyzsze
    uznanie!
    I oczywiscie wszyscy mam nadzieje wiedza ze wcale nie chodzi tu o tzw
    bezpieczenstwo....,
    ale o zasady i o wolnosc ktora scierom na gorze i milionowi juz chyba
    urzedasow jest sola w oku
    ps
    przestrzegam przepisow, tych na znakach tez. zeby nie bylo....

  • 39. Data: 2014-01-27 17:30:20
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2014 16:59:02 UTC+1 użytkownik abn140 napisał:
> [...]
    >
    > urzedasow jest sola w oku
    >
    > ps
    >
    > przestrzegam przepisow, tych na znakach tez. zeby nie bylo....

    Jak przestrzegasz przepisów to Ciebie to mniej więcej tak dotyczy jak kulawego co go
    pies w protezę ugryzł.

  • 40. Data: 2014-01-27 17:31:20
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-27 15:57, Użytkownik Myjk napisał:

    > Oczywiście każdy okradziony z samochodu przechodzi nad tym do porządku
    > dziennego bez zgłaszania tego faktu. A! Ponadto każdy złodziej samochodu
    > daje się bez problemu fotografować radarom. Dlatego właśnie za złodzieja
    > zapłaci właściciel i żaden sąd mu nie pomoże.

    A kto zapłaci za kierowcę tira, busa czy autobusu ?
    Za posiadaczy aut lizingowanych to już wiem kto zapłaci. :-)