  • Data: 2019-08-27 10:16:07
    Temat: Re: Chcieli dobrze a wyszło jak zwykle
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 27 sierpnia 2019 09:35:41 UTC+2 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > --kilka miesięcy temu na niemieckich. Dało się tym legalnie jeździć po Polsce do
    czasu przerejestrowania na polskie blachy.

    > doprawdy ?

    Doprawdy

    > Należy stwierdzić, że pojazdy sprowadzane z Niemiec z tablicami >rejestracyjnymi -
    np. z czerwonymi i żółtymi wyróżnikami są tablicami >krótkoterminowymi i uprawniają
    do korzystania z pojazdu na terytorium RP >oczywiście w okresie ich ważności. ***Po
    tym okresie pojazd staje się nie >dopuszczony do ruchu nawet, jeżeli została
    wykupiona polisa OC (w Niemczech lub >w Polsce) i zostało przeprowadzone badanie
    techniczne pojazdu***. Samochód taki >dalej nie ma urzędowego potwierdzenia
    rejestracji pojazdu, a przez to decyzji >administracyjnej o dopuszczeniu go do ruchu
    zgodnie z art. 71 p.r.d.

    Spojrzałem w papiery. W nieludzkim języku pisane ale jeśli dobrze widzę to samochód
    został sprzedany w powiecie Paderborn 16 maja 2018 roku(tak datowane jest coś co
    tłumacz przetłumaczył jako "zaświadczenie rejestracyjne").
    Kupił go Polak i jeździł nim na niemieckich tablicach(zrobiony polski przegląd i
    polskie ubezpieczenie" do 20 listopada 2018 roku. Tego dnia własnie ja to auto
    odkupiłem i za kilka dni zarejestrowałem bez problemów w Polsce
    Jakiego koloru/pasek miało tablice nie pamiętam ale wg papierów nr rejestracyjny to
    PBIW992