  • Data: 2018-02-15 14:12:53
    Temat: Re: Chipy do DAB
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Am 15.02.2018 um 12:13 schrieb J.F.:
    > Użytkownik "Piotr Wyderski"  napisał w wiadomości grup
    >
    > Moze po prostu nowe czasy - narzekales, ze zadna krajowa firma nie chce
    > prostego wsporniczka zrobic, a tu masz to samo - nie napisal pan, ze
    > chodzi o milion sztuk, wiec korespondencja trafila zgodnie z
    > rodzielnikiem do kosza :-)

    Miałem to samo z czipami do Dolby Surround. Znalazłem firmę, która by mi
    je sprzedała w ilościach testowych. W sumie chodziło i tak o małą serię
    20 sztuk urządzeń dość specjalistycznych. Ale potrzebna była licencja
    DolbyLab. Napisałem do nich, wysłali mi standardową umowę, kilkadziesiąt
    stron. Opłata licencyjna byłaby coś koło 10kEUR. Podziękowałem. Do
    prototypu kupiliśmy receiver z dolby surround i wypruliśmy flaki ;-).

    Waldek