  • 41. Data: 2011-08-26 05:37:50
    Temat: Re: Chopper dla grubasa
    Od: <MW>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@e...net.pl> napisał w
    wiadomości news:j363o9$551$1@inews.gazeta.pl...

    > A tak w ogóle, chcesz choppera? Są też inne motocykle, jeżdzące
    > przyjemniej. Wygląd ma znaczenie?

    No, powiedzmy że może być cruiser ;-)
    Nie, nie upieram się, ale wolałbym ;-) Problemem jest miejsce na
    przechowywanie motocykla, mam jakieś 2,6-2,7 m (szerokośc nie ma znaczenia,
    bo jest tam ok. 2,0 m) co oznacza że długaśne odpadają, małaśne odpadają z
    podanych przez Was powodów, zatem szukam złotego środka.

    --
    MW

  • 42. Data: 2011-08-26 06:23:05
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-08-26 07:37, MW pisze:
> [...]
    > znaczenia, bo jest tam ok. 2,0 m) co oznacza że długaśne odpadają,
    > małaśne odpadają z podanych przez Was powodów, zatem szukam złotego środka.

    Jesli szukasz motocykla pod miejsce w garazu to ja przepraszam. Kup
    sobie wedki i kolowrotek i bierz sie za wedkarstwo.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 43. Data: 2011-08-26 08:25:17
    Od: <MW>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jesli szukasz motocykla pod miejsce w garazu to ja przepraszam. Kup sobie
    > wedki i kolowrotek i bierz sie za wedkarstwo.

    Wybuduję mu ołtarzyk i będę palił trociczki - trzymajc przed garażem -
    oczywiście w przerwach, kiedy będe się modlił, żeby go nikt nie podpierdolił
    sprzed garażu.
    --
    MW

  • 44. Data: 2011-08-26 08:44:32
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-08-26 10:25, MW pisze:
> [...]
    >
    > Wybuduję mu ołtarzyk i będę palił trociczki - trzymajc przed garażem -
    > oczywiście w przerwach, kiedy będe się modlił, żeby go nikt nie

    Skoro lubisz...

  • 45. Data: 2011-08-26 09:14:30
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Kuczu"
    Kup sobie wedki i kolowrotek i bierz sie za wedkarstwo.

    Masz cos do wedkarzy - harlejowcu??? :) :) :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 46. Data: 2011-08-26 09:22:55
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-08-26 11:14, Tytus z domQ pisze:
    > Siemka
    >
    > *** "Kuczu"
    > Kup sobie wedki i kolowrotek i bierz sie za wedkarstwo.
    >
    > Masz cos do wedkarzy - harlejowcu??? :) :) :)

    Nie, fajne hobby na swiezym powietrzu. Tylko kosztowne i mozna sie
    reumatyzmu nabawic. A poza tym ryby smierdza.

  • 47. Data: 2011-08-26 11:57:30
    Od: grzech <z...@g...com>

    >pomysl jak ciezki motocykl bedziesz w stanie podniesc,  fizyka jest
    > taka ze to sie od czasu do czasu wywraca

    dupa tam - to nie żaden pkt wyboru. Do noszenia to ma żonę:)
    Jak moto się przewraca to albo jest taka adrenalina, że masa nie
    istotna albo sam nie jest w stanie się podnieść.

  • 48. Data: 2011-08-26 12:00:33
    Od: grzech <z...@g...com>

    >A poza tym ryby smierdza.

    ja tam zgniłych nie jadam;)

    grzech
    pegi

  • 49. Data: 2011-08-29 10:14:56
    Od: amos <g...@g...com>

    On 26 Sie, 11:22, Kuczu <q...@g...com> wrote:
    > Nie, fajne hobby na swiezym powietrzu. Tylko kosztowne i mozna sie
    > reumatyzmu nabawic.

    I alkoholizmu....

    --
    zdrowka