  • Data: 2017-01-12 18:54:27
    Temat: Re: Chujki dalej kontrolują trzeźwość kierowców
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.01.2017 o 18:46, ddddddddddddd pisze:
> [...]

    tak tylko dodam, że chyba nie widzisz związku między dochodem twojego
    pracodawcy a twoim. Wydaje ci się, że takie drobnostki nie wpływają na
    twoje wynagrodzenie? Pewnie jeszcze tego nie odczuwasz, może po prostu
    nie jesteś w stanie tego zauważyć. W dużej firmie jest to może
    niezauważalne, im mniejsza tym łatwiej to zauważyć.

    p.s. prowadzę działalność ale po kilkunastu latach jestem już tym
    zmęczony. Powoli szykuję się do jej zamknięcia, bo zarabiam średnio
    1000-2000zł więcej niż mój pracownik, a obowiązków i ryzyka podejmuję
    znacznie więcej.

    Łukasz