    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Ciąg dalszy rejestracji numerów ...
    Date: Thu, 13 Oct 2016 21:40:07 +0200

    Użytkownik "Kris"

    > Ja pod "osobisty" podciągnąłbym mój numer z ABO. Do yamisycyania na OLX i
    > innzch portalach spryedajnzch mam numer "kartowy", włączam go na czas
    > aukcji/ogłoszenia itp. Po co? Ano zarówno na OLX jak i innych portalach
    > masa botów przeczesuje treść właśnie w poszukiwaniu numerów telefonów, i
    > zazwyczaj tuż po umieszczeniu ogłoszenia zaczynają się dziac cuda z
    > różnego
    > rodzaju SMSami ofertowymi typu "wyglałeś talon na kurwę i balon, odeslij
    > TAK a wyślemy ci rodzinę cygańską w gratisie". Na ABO nie dałbym rady
> [...]
    Dzielnie walczycie z problemami nieznanymi osobom normalnie używających
    telefonu.
    Moj osobisty nr na abonament ma już chyba 16 lat, jak pisałem wcześniej
    wszędzie gdzie trzeba go podaję, na olx co miesiąc kilka rzeczy wystawiam,
    na allegro wiecej jeszcze(nr podany otwartym tekstem w treści
    aukcji/ogłoszeń, jak zmieniają się lokatorzy to i na rożnych gratkach i
    "nieruchomościach" ten nr podaję. Do tego bank, ubezpieczyciele, i inni
    uslugodawcy+ urzędy. Może ze dwa smsy na tydzień dostaję śmieciowe i z raz
    na tydzień inni spamerzy dzwonią. Uciążliwość znikoma więc
    ---
    No widzisz, sam piszesz, że dostajesz śmieci a wmawiasz innym problem