  • 1. Data: 2019-11-21 17:42:33
    Temat: Ciekawe jak rozwiążą problem
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To że pieszy będący na chodniku przy przejsciu będzie miał pierwszeństwo już jest
    klepniete. Machina propagandowa ruszyła. A co z pieszymi co nie będą chcieli przejść
    na drugą stronę ulicy i beda stali na chodniku przy przejsciu? W ruchu pojazdów nie
    istnieje opisana procedura ustąpienia posiadanego pierwszenstwa. Są za to kary za
    zachowania niezgodne z opisanymi. To jak zrobia z pieszymi?

  • 2. Data: 2019-11-21 18:06:01
    Temat: Re: Ciekawe jak rozwiążą problem
    Od: collie <c...@v...pl>

    > To że pieszy będący na chodniku przy przejsciu będzie miał pierwszeństwo już jest
    klepniete.

    To się nazywa fiksacja. Wcale Cię nie wysyłam do lekarza
    jak inni tu, bo jestem dobry pańcio. Znaj moje chamskie
    serce.

  • 3. Data: 2019-11-21 18:19:08
    Od: Peter <p...@o...pl>

> [...]
    istnieje opisana procedura ustąpienia posiadanego pierwszenstwa. Są za to kary za
    zachowania niezgodne z opisanymi. To jak zrobia z pieszymi?

    a ja właśnie gupi kupiłem nowy samochód z manualem zamiast sprzedać i
    chodzić pieszo

    teraz te hybrydy i elektryki to sie sprawdzo w mieście

  • 4. Data: 2019-11-21 18:32:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pies uważający się za Pana. To jest dopiero fiksacja. I żeby to jakiś rottweiler był.
    Collie to jedna z najbardziej tęczowych rasa. Ksywki jakie sobie nadajemy o czyms
    znaczą. Kogut to następca T-Rexa. W historii Ziemi nie było grozniejszego ladowego
    drapieżnika. Fajnie być dalekim krewnym kogoś takiego jak T-Rex. Collie to sztucznie
    wyhodowana rasa, ojciec i matka nieznane.

  • 5. Data: 2019-11-21 18:35:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Srednio się sprawdza. Samochody są po to żeby jechały a nie co chwila się
    zatrzymywały i ruszały.

  • 6. Data: 2019-11-21 18:40:18
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Collie to sztucznie wyhodowana rasa, ojciec i matka nieznane.

    Głupiś. Masz takie samo pojęcie o rasach psów,
    jak o przejściach dla pieszych. I używaniu klaksonu.

  • 7. Data: 2019-11-21 18:44:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mieszaniny różnych ras to kundle. Collie jest mieszanina.

  • 8. Data: 2019-11-21 19:07:14
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Mieszaniny różnych ras to kundle. Collie jest mieszanina.

    Co ja Ci tu będę... za darmo. Kup książkę Evy-Marii Kramer
    "Collie długo- i krótkowłosy" (w 2000 roku kosztowała 21,30 zł),
    to się dowiesz, skąd się wziął collie. Jest jeszcze książeczka
    Lucyny Zboralskiej "Collie i sheltie" z 1996 roku (kosztowała
    wtedy 7,60 zł). Sheltie nazywany jest przez laików małym collie,
    ale to oddzielna rasa.

  • 9. Data: 2019-11-21 19:10:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie zaśmiecaj tematu mieszańcu.

  • 10. Data: 2019-11-21 19:30:49
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 21 Nov 2019 08:42:33 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > A co z pieszymi co nie będą chcieli przejść na drugą stronę ulicy i beda stali na
    chodniku przy przejsciu?

    No tak, to może być problem dla ciebie... Ale nie załamuj się. Z czasem
    się nauczysz.
    --
    Jacek
    I hate haters.