  • Data: 2023-04-04 23:19:02
    Temat: Re: Ciekawe numery 2023
    Od: Klakier <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arnold Ziffel:

    mac_quadra_660av.html

    > Appla nie tykam kijem na odległość. Raz się dotknąłem do nowego macbooka
    > kolegi, wyjąłem baterię, włożyłem... i musiał zamawiać nową baterię, bo
    > macbook przestał ją ładować.

    Ja również, to był sprzęt szkolny. W domu miałem Amigę, dokładnie coś takiego:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Amiga_CDTV
    https://archiwum.allegro.pl/oferta/amiga-cdtv-z-kart
    a-turbo-68020-11mb-ide-i11433580286.html

    No ale Quadra miała 68040 i była wydajniejsza. Czesław Niemen ("Dziwny jest ten
    świat") zakochał się wtedy w Jabłokach totalnie, własnoręcznie klikał sobie
    nawet okładki płyt.

    09195011_0.png

    > Dziś miałem (nie)przyjemność używać przez chwilę gita w polskiej wersji.
    >
    > #v+
    > Na gałęzi master
    > Twoja gałąź jest na bieżąco z ,,origin/master".
    >
    > nic do złożenia, drzewo robocze czyste
    > #v-
    >
    > Nic do złożenia. Popłoch jądra, nie zestrajam.

    Wygląda na jakiś prostacki translator.

    > Dziś Usenet to jeden wielki offtop...

    No tak..