    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Ciekawe numery 2023
    Date: Thu, 13 Apr 2023 14:32:47 +0200
    <m...@i...localdomain>
    <1t110h76pz9lt$.zqz58b3z3ogk.dlg@40tude.net>
    <m...@i...localdomain>
    <1v82sobauv1za$.1emck4ki3ajze$.dlg@40tude.net>
    <m...@i...localdomain>
    <139m5jf7hrm92$.p886bjislkve$.dlg@40tude.net>
    <m...@i...localdomain>

    On Wed, 12 Apr 2023 20:36:39 +0200, Krzysztof Halasa wrote:

    > Nie pamiętam czy w V.34, ale takie problemy rozwiązywał odpowiedni
    > scrambler.

    w V.34 jeszcze była "nosna", choc przy nadawaniu po pół okresu,
    to juz cuda mogą wyjsc.

    A scrambler ... tak mi sie wydaje, ze przy nadawaniu odpowiednio
    złosliwych danych binarnych, po scramblerze może cos uporządkowanego
    wyjsc.
    I co - tych danych panu nie prześlemy?

    > Definitywnie.

    > DAC w modemie się synchronizował.

    Tylko w POTS nie bardzo było do czego sie synchronizować.
    Troche do danych otrzymywanych "z centrali", ale czy to nie za mało?

    J.