  • Data: 2023-04-27 22:28:50
    Temat: Re: Ciekawe numery 2023
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Krzysztof Halasa napisał:

    > Pamiętam - to mogło być 300 bps.
    > Jednak do zastosowań Internetowych to sobie tego nie wyobrażam.
    > On tego używał tylko terminalem - tylko transmisja ASCII itd.

    Dzisiaj wieli rzeczy mie możemy sobie wyobrazić, dla mnie też one
    stają się dziwne. Ale na pewno zdarzały mi się modemowe połączenia
    z siecią pakietową przy prędkości 2400 b/s. To się wtedy "Hig-Speed"
    nazywało. A transmisje w samej sieci schodzące poniżej 300 b/s nie
    były rzadkością. Więc kto wie. Internet wymyślono na początku lat
    siedemdziesiątych, wielkich możliwości transmisji wtedy nie było.

    --
    Jarek