    Date: Tue, 25 Nov 2014 23:23:09 +0100
    From: z <...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Ciekawe zjawoski z zycia grupy

    W dniu 2014-11-25 o 07:19, Pszemol pisze:
    > To już jakiś start... Teraz napisz dlaczego uważasz że jest najlepsza.

    Bo ma bardzo dobry aparat foto, bo ma spust migawki, bo ma radio fm i
    transmiter, bo jest tania (stosunek ceny do jakości) i nie martwię się
    że mi upadnie, a jak upadnie to się nie potłucze, bo na pewno mi się w
    kieszeni nie wygnie :-), bo ma slot na kartę pamięci, bo można podpiąć
    pendrajwa, bo bateria trzyma 3 dni, bo mi się podoba kształt, bo w
    porównaniu do satio jest dużo lepsza, bo ma symbiana, bo... jest dla
    mnie najlepsza na świecie :-)
    Zaprzecz.

    PS. Ostatnio kolega potrzebował awaryjnie wysłać plik z ajfona bo mu
    internet stacjonarny padł. Jakież było moje zdziwienie gdy na moje
    hasło: Podepnij do kompa kablem żeby przegrać - nie da się
    To ja sobie na n8 wgram i Ci prześlę po BT - nie da się nie będzie
    połączenia. Wymiękłem. Ale za to lans na całą firmę :-)

    Tak wiem... Pewnie nie umiał bo obsługa jest zbyt skomplikowana :-)