  • 1. Data: 2014-11-24 15:34:14
    Temat: Ciekawe zjawoski z zycia grupy
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Może czegoś nie widzę dobrze, ale widzę dziwna asymetrie.

    Nie ma czegoś takiego, zęby użytkownicy samsungow, nokii, htc i innych
    starali się nawracać grupę opowiadając jaki to maja zajebiaszczy sprzęt.

    Natomiast pszemolo ewangelista i owszem (chodzi o skale, usilność i
    poświętliwość czasową ale nie tylko) głosi "dobrą nowinę" i to nie
    przebierając w środkach czy to kłamstwem czy innym podstępem, kombinuje jak
    by tu wypromować markę.

    Czy to naprawdę może być tylko zjawisko pożytecznego idioty? Czy zwykły
    nadmiar czasu i trolling?

  • 2. Data: 2014-11-24 15:42:43
    Temat: Re: Ciekawe zjawoski z zycia grupy
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:
    > Może czegoś nie widzę dobrze, ale widzę dziwna asymetrie.
    >
    > Nie ma czegoś takiego, zęby użytkownicy samsungow, nokii, htc i innych
    > starali się nawracać grupę opowiadając jaki to maja zajebiaszczy sprzęt.

    Można zaryzykować nieśmiało (dosyć oczywistą dla mnie) sugestię, że po
    prostu nie uważają swojego sprzętu za warty pochwalenia :-)

  • 3. Data: 2014-11-24 15:59:02
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2014-11-24 o 15:42, Pszemol pisze:

    > Można zaryzykować nieśmiało (dosyć oczywistą dla mnie) sugestię, że po
    > prostu nie uważają swojego sprzętu za warty pochwalenia :-)

    Tak dla formalności - Ty ostatnio również nie wychwalasz swojego
    sprzętu, tylko dużo nowszy model, którego sam nie posiadasz ;-)

    Ja mam Nokię 1020 i mam w niej więcej megapixeli niż w iPhone (nawet
    kilku razem wziętych :)

  • 4. Data: 2014-11-24 15:59:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ghost g...@e...com ...

> [...]
    > kombinuje jak by tu wypromować markę.
    >
    > Czy to naprawdę może być tylko zjawisko pożytecznego idioty? Czy

    No jak to - wszyscy dyskutujacy z pszemolem walcza przeciez o dobre imie
    innych sprzetów!

  • 5. Data: 2014-11-24 15:59:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Można zaryzykować nieśmiało (dosyć oczywistą dla mnie) sugestię, że po
    > prostu nie uważają swojego sprzętu za warty pochwalenia :-)

    Twoje zdanie juz znamy! ;-P

  • 6. Data: 2014-11-24 16:53:24
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał:

    > Nie ma czegoś takiego, zęby użytkownicy samsungow, nokii, htc i innych
    > starali się nawracać grupę opowiadając jaki to maja zajebiaszczy sprzęt.

    Pisałem o tym 2 lata temu, a wy dalej karmicie tego trola od węgorzy.
    Gratuluję.

  • 7. Data: 2014-11-24 17:16:40
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    kosmos <a...@u...pl> wrote:

    > Tak dla formalności - Ty ostatnio również nie wychwalasz swojego sprzętu,
    > tylko dużo nowszy model, którego sam nie posiadasz ;-)

    Zgadza się.

    > Ja mam Nokię 1020 i mam w niej więcej megapixeli niż w iPhone (nawet
    > kilku razem wziętych :)

    Czyżbyś uważał, że liczba pikseli w matrycy jako jedyny znany parametr
    definiuje wystarczająco cyfrowy aparat fotograficzny?
    Czy możesz oceniać aparat jako lepszy bo ma więcel pikseli bez sprawdzania
    innych parametrów?

    Bo ja uważam ze takiej oceny aparatu nie da się zrobić bez analizy wielu
    innych parametrów.
    Mało tego, z własnych obserwacji widzę ze wielu laikow fotograficznych
    popełnia właśnie ten błąd spłycając ocenę/porównanie aparatów do pixelcount
    i producenci łatwo robią ich w konia wykorzystując ich fotograficzną
    ignorancję :-)

  • 8. Data: 2014-11-24 17:22:36
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:

    >Można zaryzykować nieśmiało (dosyć oczywistą dla mnie) sugestię, że po
    >prostu nie uważają swojego sprzętu za warty pochwalenia :-)

    Hmm, logicznie rzecz ujmując, w ramach twojego podejścia do chwalenia się,
    jeśli nie chwalisz się innymi rzeczami, znaczy, że nie masz czym - rzuca to
    nowe światło na fakt, że po dwudziestu latach programowania w c/c++ dotąd
    nie masz dziewczyny.

    Wszystko jasne, słyszałem, że niektórzy przedłużają bryką, wychodzi, że inni
    srajfonem.

  • 9. Data: 2014-11-24 17:40:24
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:

> [...]
    > się, jeśli nie chwalisz się innymi rzeczami, znaczy, że nie masz czym -
    > rzuca to nowe światło na fakt, że po dwudziestu latach programowania w

    Trochę śmieszne są, żeby nie powiedzieć żałosne, te Twoje próby "dowalenia
    mi" :-)
    Ale ok, pobawmy się wspólnie :-))

    Czy wpadło Ci do głowy, że skoro posiadanie dziewczyny Ty uważasz za jakiś
    wyczyn warty publicznego chwalenia się to któś mógłby to zinterpretować
    tak, że sam masz jakieś dziwne problemy ze zdobyciem lub utrzymaniem przy
    sobie dziewczyny/żony?

    Weź pod uwagę po prostu, że są ludzie którzy nie mają żadnych problemów z
    powodzeniem wśród płci przeciwnej i posiadanie partnera nie uznają jako
    wyczyn warty publicznego chwalenia się.

    Zwłaszcza nie na grupie poświęconej wyłącznie tematyce telefonów
    komórkowych :-)

  • 10. Data: 2014-11-24 18:18:08
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:

    >Czy wpadło Ci do głowy, że skoro posiadanie dziewczyny Ty uważasz za jakiś
    >wyczyn warty publicznego chwalenia

    Nie uwazam, nie chwale sie :-)