    From: kosmos <a...@u...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Ciekawe zjawoski z zycia grupy
    Date: Wed, 26 Nov 2014 16:07:02 +0100

    W dniu 2014-11-26 o 14:06, Pszemol pisze:
    > "kosmos" <a...@u...pl> wrote in message

    > Jeśli dla kogoś cena jest na pierwszym miejscu na liście porównania
    > to rzeczywiście wynik porównania wypada negatywnie...

    Wydaje mi się, że akurat cena jest najłatwiejsza do porównania ze
    wszystkich parametrów. I jeżeli cena jest wyższa o ponad 100%, a inne
    (istotne) parametry o zaledwie kilka %, to jednak poważnie przemyślałbym
    to przed zakupem.

    > To niedopracowanie widać dopiero gdy ktoś poużywa trochę dłużej iOS
    > i przekona się jak można dobrze dopracować detale...

    Zgadzam się, że w iPhone wiele rzeczy jest dopracowanych lepiej niż w
    Androidzie. Natomiast niestety wiele funkcjonalności całkowicie
    pominięto, a niektóre okrojono.
    Przy czym ja się nie kłócę - niektórym użytkownikom wcale nie potrzeba
    wszystkich funkcji udostępnianych przez Androida.
    Sam jestem tego przykładem - po kilku latach używania smartfonów z
    Androidem obecnie używam od kilku miesięcy WindowsPhone i nie żałuję
    przesiadki. Ale to nie znaczy, że do Androida mam jakiś żal - po prostu
    chciałem zmienić telefon na taki, w którym aparat jest ponadprzeciętnie
    dobry.
    Android daje największą możliwość personalizacji, ale nie każdy tego
    oczekuje.
    Natomiast iPhone nie ma dla mnie żadnej istotnej przewagi, a wadą jest
    jego cena. Tak jak dla niektórych cena może być bez znaczenia, a istotny
    jest np. design, albo konkretne aplikacje niedostępne w innych systemach
    operacyjnych.