  • Data: 2017-05-20 22:00:53
    Temat: Re: Ciekawostki o Wanklu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

    > To jest ciekawy temat z tą normą. Praktycznie wszyscy producenci
    > oficjalnie dopuszczają takie zużycie. Skąd się to bierze? Czemu nikt
    > ich nie złapie za to za kark? Przecież to jawna kpina.

    Dokładnie tak - zwykła kpina i dupochron jednoczesnie.
    Sa takie silniki które oleju praktycznie nie biorą. A jak sie trafi wadliwy
    egzemplarz, to mozna powiiedziec, ze to zgodne z norma.
    A sa tez takie silniki, gdzie wadliwy egzemplarz to taki ktory oleju nie
    bierze...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."