  • Data: 2015-08-27 22:29:00
    Temat: Re: Cierpliwy moderator elektrody
    Od: Mario <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-08-27 o 21:35, bartekltg pisze:

    > Ostatnio zamawiałem jakieś drobiazgi, nie było problemu.
    > Przesyłka nieco droga w porównaniu do alledrogo (tam ostatnio
    > wszytko po 4zł, jakaś umowa z inpostem, idzie prawie tydzień)
    > ale ani z rejestracją ani z zakupem na osobę prywatną nie było
    > problemu.

    TME ma świetną logistykę. Zamawiasz o 16.50, płacisz paypal i masz
    następnego dnia o 9 rano.
    Jak mi nie zależy na czasie to mogę sobie elementy kupić na
    aliexpressie. No oczywiście nie układy FPGA, ale jakieś wzmacniacze
    mikrofalowe ERA, jakiś układ sterowania do ładowarki Li-Ion.
    Po co mam kupowąć na allegro z przebitką 3 czy5 razy.
    A układy których jakość jest istotna to na Digikey.

    > Za to ktoś ostatnio opisywał tu odwrotne problemy, zakup
    > za kilka kzł na firmę i nagle coś się automatowi nie podobało.

    No cóż w tym wypadku ta logistyka się posypała. Mi się kiedyś zdarzyło,
    że mi przysłali coś innego niż zamówiłem. Identycznie miałem z RS. Ale
    nie ma problemu z reklamacją.

    --
    pozdrawiam
    MD