  • Data: 2009-04-29 18:56:05
    Temat: Re: Co? darmowego do stworzenia małego exe
    Od: Marcin Kwiatkowski <f...@l...bielsko.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-04-29, Grzegorz Niemirowski <g...@p...onet.pl> wrote:

    > Czyli BuKoX dzięki TP nie dostanie ani exe ani ikonki w tym exe :)
    > Ale ZTCP TP generuje exe, DOSowe ale exe.

    Bez przesady. Turbo Pascal generuje exe. Borland (Turbo też? nie wiem)
    Pascal 7 potrafi generować kod dla Win16 (OWL). Był też Turbo Pascal
    for Windows. Ale to cały czas 16-bitowa historia. Kontynuacja w postaci
    delphi generuje raczej sporo nadmiarowego kodu (w przypadku małych
    aplikacji - ale - who cares przy dzisiejszych pojemnościach RAM).
    Generalnie dla malutkich rozmiarowo aplikacji (programików raczej)
    to nie tędy droga. Raczej C i WinAPI.

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin Kwiatkowski