    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Sun, 15 Dec 2019 12:29:44 -0800 (PST)
    Subject: Re: Co dolega programowaniu obiektowemu
    From: fir <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 15 grudnia 2019 19:36:12 UTC+1 użytkownik M.M. napisał:

    > Myślałem że programowanie obiektowe to sam lukier. Mogę poprosić o kilka
    > zdań skrótu z sedna tych materiałów?

    rzucilem na to okiem ale te argumenty tam nie sa nieststy zbyt kluczowe, sa to pewne
    dalsze argumenty opowiadajace jak praktyczny OOP rozmija sie z teoretycznym OOP
    (zakladajac troche blednie ze teoretyczne oop jest dobre - zalezy co by to mialo byc)
    i jest kilka smiesznych cytatow znanych figur, ze np OOP jest solidnym sposobem do
    pisania sphagetti code, czy tez jest sposobem na pisanie solidnego sphagetti (co jest
    prawdą jesli rozumiec solidny dosyc metaforycznie)

    bardziej poprawnym argumentem na krytykowanie dlaczego opp to szit jest moim zdaniem
    powiedzenie ze oop to sposob na tworzenie 'boilerplate' code i ze nie upraszcza tylko
    gmatwa - a jeszze dokladniej mowiac to w OOP jest zle co oddziela go od programowanie
    modulowego i hipermodulowego (hipermodulowe to moj wlasny wynalazek) bo modulowosc
    (taka jak np w postaci .dll jest pozbawiona tych fundamentalnych wad)

    [jeszcze dopowiadajac co jest zle w OOP wiaze sie z ciaganiem wskaznikow bo normalnie
    jesli chcesz dzilic kod na jednostki (metodami modulowymi i hipermodulowymi) nei
    potrzebujesz ciagac zadnych wskaznikow i wtedy jest ok)