  • Data: 2012-11-30 09:03:39
    Temat: Re: Co jest w środku chińskich akumulatorów?
    Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.11.2012 08:14, Ukaniu pisze:

    > Nie wiem co to za akumulator ale do UPS są może 4 marki które można
    > wsadzić. Inne to strata pieniądzy ale dziś wszyscy mówią - cena,

    mógłbyś uchylić rąbka tej wiedzy? Jakie to marki? A jeżeli i to nie
    stanowi tajemnicy to gdzie najlepiej kupić?
    Chodzi o małe akumulatory, zdaje się 7Ah 12V, do małych podbiurkowych
    UPSów. Leży mi tego kilkanaście w piwnicy, elektronika sprawna, ale nie
    trzyma, wyrzucić szkoda, a dawać do serwisu na naprawę się nie opłaca.
    Sama wymiana aku powinna dać im trochę życia..