    From: Rafal Jankowski <r...@w...edu.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Co robicie przy takim zgloszeniu na abuse
    Date: Thu, 21 May 2009 22:49:48 +0200

    On Wed, 20 May 2009, Icek wrote:

    > Ciekawi mnie jaki kroki podejmuja operatorzy/administratorzy gdy otrzymaja
    > zgloszenie jak ponizej:
    >
    > "
    > Szanowni Pa?stwo,
    >
    > Pa?stwa abonent od wczoraj uporczywie pr?buje w?ama? si? na serwer, kt?rego
    > jestem administratorem (www.XXXXX). Wygenerowa? od wczoraj 80mb
    > wpis?w w logu http, korzystaj?c ze skanera "Acunetix". Kilka linijek w
    > za??czeniu.
    >
    > Odci??em ju? dost?p dla tego adresu IP, prosz? te? o pouczenie Pa?stwa
    > klienta o naganno?ci jego post?powania - w ko?cu takim zachowaniem mo?e
> [...]

    Zaznaczamy wiadomość jako przeczytaną + wrzucamy do kosza, ewentualnie
    pytamy się od kiedy to wysłanie requesta http jest karalne. Postawił sobe
    serwer www otwarty na cały świat to niech się nie dziwi, że ludzie stronę
    odwiedzają. Jest gdzieś napisane, że Firefoxem można korzystać z www, a
    Acunetixem nie?