  • Data: 2009-05-30 09:09:32
    Temat: Re: Co robicie przy takim zgloszeniu na abuse
    Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 29 May 2009 21:24:24 +0000 (UTC), " " <p...@W...gazeta.pl>
    wrote:

    > Wrcajac do tego przypadku
    > atakujacym jest Klient indywidulany (nine zwracam uwagi czy atakuje w sposob
    > celowy czy ktos mu sie wlamal) - nastraszych go sprawdzi, zablokojesz to sie
    > poprawie lub poprawi to co trzeba
    >
    > a teraz sprobój taka akcje wykonac u Klienta, ktory generuje do Twojej firmy
    > np 100tys miesiecznie :-)
    >
    > niby taki sam regulamin podobna umowa - a jakie inne traktowanie :-)
    > jeszcze zadzwonisz i powiesz ze wylaczysz tego co sie skarzy , aby Panu
    > adminowi z Banku głowy nie zawracal
    >
    > no ale takei sa ninestety realia

    czemu niestety ?

    jak dla mnie stety, bo utrzymanie abuse@ poprostu kosztuje, o ile dla
    100 klientów płacących po 3 dychy nie opłaca się go utrzymywać (mam na
    myśli osobnego człowieka, nie zaś kolesia który obsługuje abuse@ w
    przerwie pomiędzy konfigurowaniem routingów a lataniem po dachach) zaś
    dla jednego, który płaci 100kPLNów już tak

    --
    Tomek Kruk CZARNET
    Tam jest największy biznes,gdzie wszyscy mówią