  • Data: 2011-05-13 22:20:56
    Temat: Re: Co sadzicie o Renault Fluence?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13-05-2011 o 22:08:56 uciu <g...@i...pl> napisał(a):

    > ok to sie zgadza, ale z punktu A do B musisz dojechać a z doświadczenia
    > ojca mechanika wiem, że największy w tym problem mają auto pokroju
    > renowi czy puga. Już nie wospomnie o trwałości czesci "oryginalnych"
    > Avensiska w rodzinie ma przejchane 600tyś beż żanych poważniejszych
    > awarii, nigdy tez nie była holowana.
    > Założymy się, że żadna renówka tego nie osiągnie??? Ba nawet połowy tego
    > nie osiągnie!!! Pokaż mi lagune z taką historią???

    Ale ja mówię o czasach wspólczesnych i samochodach nowych - max 2, 3
    letnich.
    Podajesz przykład laguny i "rozciagasz" jej opinię na wszystkie marki z
    tego kraju.
    Ja jakoś dziwnym trafem najwiecej negatywnych opinii słyszę o NOWYCH
    toyotach i VV.

    > Kraj pochodzenia i nazwijmy to renoma marki ma duże znaczenie. Oczywiści
    > są w tym wyjątki ale mogę przytoczyć przykłady podejści do klienta w
    > bmw,mazdzie, hondzie, renowce i daci....i nie mowie tu tylko o
    > konkretnym dealerze a o "polityce marki"

    Naiwny jesteś jak małe dziecko. Liczy się kasa. W segmencie aut o jakich
    rozmawiamy nie istnieje obecnie coś takiego jak "renoma marki"

    Pzdr
    TG