  • Data: 2004-12-30 22:50:32
    Temat: Re: Co sie dzieje z THC.NET.PL
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nastał nam piękny 27 grudzień 2004 roku,
    kiedy to Slawek 'IDEall' Fydryk posłał(a) w świat wiadomość

    > Ciekawe uogolnienie.

    Niestety, ale koncepcja nie mojego autorstwa.
    Tekst z kabelkiem jest pochodzi z tyskiej sieci "międzyosiedlowej".
    Uszkodzonego kabelka nie naprawiają, bo w weekend nie będą hałasować
    wiertarką. I dlatego w weekendy, a w dni robocze po godz. 16-tej awarie
    można zgłaszać tylko na automatyczną sekretarkę.
    Ciekawe rozwiązanie, nie?

    Jak im się dalej wiedzie, to nie wiem, bo kolega przez ponad rok znosił
    cierpliwe ciągłe "udoskonalamy sieć", aż nie wytrzymał i zamówił najtańszą
    Neo 128.

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,