  • 1. Data: 2004-12-20 20:41:21
    Temat: Co się dzieje z THC.NET.PL
    Od: "Jakub.S" <j...@p...pl.spamout>

    Witam,
    Dwa dni temu padło, żadnych komunikatów itp. Czy może ktoś wie co się
    stało? Mam tam hosting i średnio mnie to uszczęśliwia ;]

    Pozdrawiam
    Kuba.

  • 2. Data: 2004-12-20 21:37:08
    Temat: Re: Co się dzieje z THC.NET.PL
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <comnet@[no_spam]cn.net.pl>

    Jakub.S wrote:
    > Witam,
    > Dwa dni temu padło, żadnych komunikatów itp. Czy może ktoś wie co się
    > stało? Mam tam hosting i średnio mnie to uszczęśliwia ;]

    Najwyrazniej nie maja lacza.
    a nawiasem to moze www.ihosting.pl

  • 3. Data: 2004-12-20 21:43:39
    Od: Neas <n...@n...ws>

    Jakub.S pisze:

    > Witam,
    > Dwa dni temu padło, żadnych komunikatów itp. Czy może ktoś wie co
    > się stało? Mam tam hosting i średnio mnie to uszczęśliwia ;]

    Hm, nazwa nie wzbudza zaufania. ;->

    --
    Szukasz dobrego konta z dostępem do shella?
    Duża pojemność, prywatny vhost, płatność także via SMS...

  • 4. Data: 2004-12-21 18:08:20
    Od: Niko <n...@l...pl>

    Teraz juz chyba dziala...

    Dnia Mon, 20 Dec 2004 22:43:39 +0100, Neas <n...@n...ws> napisał:

    > Hm, nazwa nie wzbudza zaufania. ;->

    --
    Niko Bałazy
    e-mail: niko(at)list.pl

  • 5. Data: 2004-12-21 19:19:43
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl>

    Jakub.S wrote:
    > Witam,
    > Dwa dni temu padło, żadnych komunikatów itp. Czy może ktoś wie co się
    > stało? Mam tam hosting i średnio mnie to uszczęśliwia ;]

    1. r2-s0.cn.net.pl 0.0% 3 3.9
    5.2 3.9 6.6 1.4
    r1-s0.cn.net.pl
    r3-s0.cn.net.pl
    2. do.tpnet.z.r2-s0.cn.net.pl 0.0% 3 6.2
    8.5 4.6 14.8 5.5
    do.tpnet.z.r1-s0.cn.net.pl
    do.tpnet.z.r3-s0.cn.net.pl
    3. z.kat_ar4.do.kat_r2.tpnet.pl 0.0% 3 23.8
    19.9 13.9 23.8 5.3
    4. z.kat-r2.do.war-r3.tpnet.pl 0.0% 3 85.5
    35.1 9.7 85.5 43.6
    5. do-war-tr3.tptransit.pl 33.3% 3 57.9
    41.5 25.1 57.9 23.2
    6. So4-0-0.WRSBB1.Warsaw.opentransit.net 0.0% 3 25.0
    24.1 14.0 33.1 9.6
    So4-2-0.WRSBB1.Warsaw.opentransit.net
    So4-1-0.WRSBB1.Warsaw.opentransit.net
    7. So4-1-0.FFTCR1.Frankfurt.opentransit.net 0.0% 3 82.4
    77.4 52.4 97.5 22.9
    So2-2-0.FFTCR1.Frankfurt.opentransit.net
    So3-1-0.FFTCR1.Frankfurt.opentransit.net
    8. So1-0-0.FFTCR2.Frankfurt.opentransit.net 0.0% 3 63.0
    55.2 50.7 63.0 6.8
    9. So0-0-0.AMSCR1.Amsterdam.opentransit.net 0.0% 3 87.7
    63.2 50.0 87.7 21.3
    10. P5-0.AMSBB1.Amsterdam.opentransit.net 0.0% 3 55.2
    49.1 43.1 55.2 8.5
    11. acr1-so-4-0-0.Amsterdamamx.savvis.net 0.0% 2 46.9
    46.3 45.7 46.9 0.9
    12. bcr1.Dallas.savvis.net 0.0% 2 173.8
    170.0 166.1 173.8 5.4
    13. ohr1-pos-4-0.FortWorthda1.savvis.net 0.0% 2 182.6
    182.6 182.6 182.6 0.0
    14. csr2-ve241.FortWorthda1.savvis.net 0.0% 2 171.5
    177.5 171.5 183.5 8.5
    15. 216.39.69.54 0.0% 2 199.8
    183.3 166.8 199.8 23.3
    16. ???
    17. thc.net.pl 0.0% 2 305.5
    246.2 187.0 305.5 83.

    Ta trasa mowi sama za siebie. Nic nie pisali bo sami nic nie wiedzieli.
    Serwery stoja gdzies za atlantykiem wiec nie maja wplywu na to czy
    dziala czy nie. Kolejny (pseudo) uslugodawca. Nie ma co sie dziwic.

  • 6. Data: 2004-12-21 19:30:24
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl>

    I jeszcze jedno.
    Tak pisza na stronie:

    Witamy Wszystkich!
    Chcielibyśmy Państwu przedstawić jedna z najtańszych ofert hostingowych
    w Polsce.
    Gwarantujemy Państwu niskie ceny, wysokie transfery oraz prawie 100%
    uptime (99,5%)!!
    7 dni w tygodniu możecie Państwo liczyć na naszą pomoc techniczną.
    Będziemy sie starać, aby każdy klient czuł pełna satysfakcje z
    posiadanego u nas konta.
    Zespół Thc.net

    Ściema ?

  • 7. Data: 2004-12-21 23:33:31
    Od: "Woyteck" <m...@p...onetNO-SPAM.pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 7 dni w tygodniu możecie Państwo liczyć na naszą pomoc techniczną.
    > Będziemy sie starać, aby każdy klient czuł pełna satysfakcje z

    Znałem takich co mieli u nas serwer w serwerowni (zasilanej jednym dobrym
    łączem)
    a chwalili się, że ich serwerownia otoczona jest ochroną całodobową,
    wielogodzinnym podtrzymaniem UPS i ma SIEDEM niezależnych łącz :-D
    (a wszystko za 400zl za mbit dla nas) z czego brali 1 mbit :)

    --
    Woyteck

    I eat SPAM for breakfast!
    "Jakie promieniowanie? Ja JEM uran!"

  • 8. Data: 2004-12-22 11:28:19
    Od: Daniel aka SoR <d...@p...fm>

    Woyteck wrote:

    > Zna?em takich co mieli u nas serwer w serwerowni (zasilanej jednym dobrym
    > ??czem)
    > a chwalili si?, ?e ich serwerownia otoczona jest ochron? ca?odobow?,
    > wielogodzinnym podtrzymaniem UPS i ma SIEDEM niezale?nych ??cz :-D
    > (a wszystko za 400zl za mbit dla nas) z czego brali 1 mbit :)

    To sie ladnie nazywa marketing (a dokladniej chwyt marketingowy), musza
    przeciez jakos klijentow przyciagac.

    Pozdr
    Daniel

  • 9. Data: 2004-12-23 09:15:54
    Od: Noose <noose_no_spam@thc._no_spam_.net.pl>

    Witam.
    Widze, ze nawet na grupach o nas sie pisze ;)
    Niestety mielismy duze problemy z serwerownia.... Jeden z uzytkownikow
    wyslal w ciagu 10min okolo miliona maili w caly swiat... Yahoo dzwonilo
    do serwerowni i niestety stalo sie jak sie stalo (zostalismy odcieci od
    internetu).... Czlowiek ktory jest za to odpowiedzialny poniesie
    konsekwencje, to jest pewne....
    Wszystkich uzytkownikow serdecznie przepraszamy.... Niestety nie
    mielismy na to wplywu....

    Chcialbym zauwazyc, ze jezeli cos jest tanie to nie koniecznie musi
    byc zle... (tak juz nie jeden czlowiek zasugerowal). Drogi hosting rozni
    sie od taniego tym, ze z drogiego ludzie biora pieniadze do swojej
    kieszeni, a my w THC 100% pieniedzy wkladamy w sprzet....

    Pozdrawiam,
    Pawel 'Noose' Kobylak

  • 10. Data: 2004-12-23 09:37:30
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 23 Dec 2004 10:15:54 +0100, Noose napisał(a):

    > Wszystkich uzytkownikow serdecznie przepraszamy.... Niestety nie
    > mielismy na to wplywu....

    No tak... ja to bym zrobil ograniczenie liczby wysyłanych maili w jednostce
    czasu z jednego konta. Powiedzmy 10 na minutę.
    No.. ale ja nie jestem administratorem.... i jestem pojebany.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu