  • 1. Data: 2004-10-12 06:54:36
    Temat: Co sie dzieje z pl.praca.oferowana..
    Od: krzyss <krzyss@NOSPAM_Xkrzyss.com>

    Hej
    OD piatku probuje wyslac tam ogloszenie ze szukam czlowieka do pracy
    wyslalem juz je 6 razy i nie ukazalo sie ani razu. Aktualizacje sa
    bardzo skape, i moje ogloszenie nie pojawia sie. Czy ktos wie czemu tak
    sie dzieje ? Tresc ogloszenia napewno jest dobra i zgodna z kanonami
    panujacymi na tamtej grupie bo wzorowalem sie na wielu ogloszeniach
    ktore tam sie pojawily. Gdzie interweniowac albo gdzie sprawdzac
    dlaczego moje ogloszenie nie pojawia sie ?
    Pozdrawiam i z gory dzieki za odpowiedzi.

    --
    ===---=== krzyss vel Qkill ===---===
    ---===--- www.krzyss.com ---===---

  • 2. Data: 2004-10-12 07:00:47
    Temat: Re: Co sie dzieje z pl.praca.oferowana..
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Witam,
    > Gdzie interweniowac albo gdzie sprawdzac
    > dlaczego moje ogloszenie nie pojawia sie ?

    Napisać do moderatora? Adres kontaktowy znajdziesz w nagłówku X-Moderator

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 3. Data: 2004-10-12 11:10:48
    Od: kya <k...@m...here.invalid>

    On 2004-10-12, krzyss wrote:
    > OD piatku probuje wyslac tam ogloszenie

    I to jest problem polskiego Internetu, tak?

    [...]
> [...]
    > ktore tam sie pojawily. Gdzie interweniowac albo gdzie sprawdzac
    > dlaczego moje ogloszenie nie pojawia sie ?

    Na początek przeczytać FAQ pl.praca.oferowana -- adres znajdziesz
    na <http://www.killfile.pl>.

    FUT pl.internet.pomoc
    --
    ////))) 79,25% wszystkich statystyk zostało wyssanych z palca :