eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.wwwCo się porobiło z internetem? SPAM zamiast informacji? › Re: Co się porobiło z internetem? SPAM zamiast informacji?
  • Data: 2017-11-28 01:01:16
    Temat: Re: Co się porobiło z internetem? SPAM zamiast informacji?
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-11-26 o 00:40, Marek S pisze:
    > Witam Was,
    >
    > Zacząłem się ostatnio zastanawiać nad spamem zalewającym internet. Co
    > ciekawe - ten spam kreowany jest również przez firmy zajmujące się
    > profesjonalnie poszukiwaną przez użytkownika informacją.
    >
    > Otóż przykładowo zainteresowałem się ostatnio filtrami paliwa i oleju do
    > auta. Miałem zamiar dowiedzieć się jakie kupować i dlaczego takie a nie
    > inne. Szukam w Google "test filtrów paliwa diesel" i analogicznie
    > olejowych. Otrzymałem linki do takich m.in. stron pozornie budzących
    > zaufanie:
    >
    > http://www.motofakty.pl/tag/test-filtrow-paliwa/
    > http://moto-wiadomosci.pl/temat/moto/test+filtrów+pa
    liwa+diesel
    > http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/test-filtrow-o
    leju-czyli-ile-jest-filtra-w-filtrze/tsnbh
    >
    >
    > Przecież to są jaja. Żaden z tych linków nie zawiera żadnych
    > merytorycznych informacji, nawet jeśli artykuł jest na trzy strony - jak
    > np. Auto Świat. Gdy klikam na inne - również porażka. W czym rzecz? Czy
    > te firmy / portale zarabiają jakoś na kliknięciach? Po co spamują?
    >
    > Ja rozumiem, jest sobie Rosja, która fake newsami zarzuca sieć bo tak
    > władza każe. Ale nie sądzę by firmy zajmujące się daną tematyką miały
    > podobne przesłanki ku temu. Czy zwróciliście uwagę np. na stronę
    > domyślnie startową Microsoft Edge lub Explorer (MSN)? Tam wiadomości
    > również są w podobnym stylu.  Większość wiadomości to "bla bla bla". Nic
    > konkretnego. W zasadzie zlepek słów nie przenoszący informacji. Czy oni
    > też zarabiają na kliknięciach?
    >
    > Czy to jest jakaś globalna nowo-moda na dezinformację? A może jest w tym
    > jakiś plan?

    To zmowa firm zajmujących się pozycjonowaniem witryn ;)
    Dużo wody, mało treści i wplecione w odpowiednich (dla googla...)
    proporcjach (w stosunku do wody...) frazy kluczowe.
    I koniecznie podzielone na kilka podstron "czytaj dalej", nawet jeżeli
    tekst zawiera jeden akapit (a to wpływa na ilość kliknięć na witrynie.
    No i można na każdej podstronie inną reklamę wyświetlić... takie tam
    przyjemne z pożytecznym :)).

    Pozdrawiam
    Piotr

    Pozdrawiam
    Piotr


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: