    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Co takiego zaje***fajnego jest w Smart-TV?
    Date: Wed, 27 Jun 2018 18:51:13 -0500

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
    news:ph0uie$fvh$1@node2.news.atman.pl...

    > Dobry marketing dzięki któremu naiwni wydaja więcej na telewizory
    > niż to konieczne.

    Dlaczego naiwni?

    I dlaczego mam wydawać tylko tyle ile to "konieczne"? :-)
    I według czyich kryteriów tą konieczność oceniasz?
    Telewizor nie jest artykułem niezbędnym do życia, to rodzaj
    zabawki, jeśli droższy mi się podoba z jakiegoś względu od
    tego tańszego to dlaczego mam nie wydać więcej na coś,
    co mi się podoba? Czy na samochód, ciuchy, telefon czy
    inne rzeczy zawsze wydajesz tylko tyle ile to "konieczne"?

    > Jak znajomi chwalili się pierwszymi TVsmart to pytałem po co im to
    > skoro na komputerze zrobią to szybciej i wygodniej.
    > "Ale telewizor ma większy ekran" odpowiadano puszczając na wielgachnym
    > ekranie z 4k jakiś filmik z YT który nawet rozdzielczości FullHD nie miał.

    Ja swojego smarta od Samsunga wykorzystuję głównie do Netflixa i Hulu.
    Tak, te serwisy działają również na pececie, na tabletach i nawet na
    telefonach, i czasem oglądam coś z Netflixa na tych urządzeniach
    ale właśnie TV ma większy ekran, lepszy dźwięk i nie musisz
    go trzymać w ręce: możesz się rozsiąść na kanapie i oglądać :-)

    Dla kogoś, kto nie ma smarta ale ma w miarę nowoczesny TV
    warto rozważyć zakup dodatkowego urządzenia do streamingu
    wtykanego do TV wprost do gniazdka HDMI w postaci takiego
    przerośniętego flashdrajwa.

    > Największy ubaw miałem jak producenci wycofali się z TV 3D.
    > Na imprezach miłośnicy przestali przynudzać który system 3D jest lepszy.

    Tak, 3D to była ślepa uliczka - ale niejako przy okazji można było
    kupić bardzo dobry telewizor z bardzo jasnym ekranem który
    przyda się do oglądania TV w jasnym pokoju mieszkalnym bez
    konieczności zasłaniania żaluzji - ten mój Samsung jest właśnie
    jednym z tych 3D dostępnych w 2012 roku i bardzo sobie chwalę
    jakość obrazu w 2D: wyjątkowo jasny i wyraźny obraz!
    A więc polecam TV 3D nawet do oglądania 2D.