  • 1. Data: 2009-08-12 10:54:04
    Temat: Co to za numer? wydzwania do mnie
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...pl>

    Witam jak znależć co to za numer podejrzewam że to jakaś firma urząd albo
    instytucja ciągle do mnie wydzwania i nie wiem kto to

    022 622-19-25

  • 2. Data: 2009-08-12 14:51:30
    Temat: Re: Co to za numer? wydzwania do mnie
    Od: Jacek Skórzewski <j...@g...com>

    On 12 Sie, 12:54, "Józef Gołaś" <j...@g...pl> wrote:
    > Witam jak znależć co to za numer podejrzewam że to jakaś firma urząd albo
    > instytucja ciągle do mnie wydzwania i nie wiem kto to
    >
    > 022 622-19-25

    Odbierz albo oddzwoń i spytaj...

    Pozdrawiam,
    js

  • 3. Data: 2009-08-12 15:20:26
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...pl>

    dzięki za radę ale myślałem że twoja pomoc będzie trochę inna

    na to bym nie wpadł wiesz

    w tym sęk że nie chce dzwonić a może ktoś miał do czynienia z ta instytucją
    podejrzewam ze to jakis basnk - bo jak chcesz wiedziec to banki raczej nie
    podają swoich wszystkich numerów swoich komórek organizacyjnych w ksiazkach
    tel. i nie sa one tak latwo dostepne

  • 4. Data: 2009-08-12 15:46:57
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Józef Gołaś" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > podejrzewam ze to jakis basnk - bo jak chcesz wiedziec to banki raczej nie
    > podają swoich wszystkich numerów swoich komórek organizacyjnych w
    > ksiazkach
    > tel. i nie sa one tak latwo dostepne

    Zadzwon na 19493 i podaj ten numer. Moze powiedza, co to za abonent

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-08-12 16:01:47
    Od: "Condor" <C...@i...pl>

    > 022 622-19-25
    "Management Consultans " Smoczyński & Partners ul, Nowogrodzka 12 00-511
    Warszawa

  • 6. Data: 2009-08-12 18:26:59
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    On 12 Sie, 18:01, "Condor" <C...@i...pl> wrote:

    > "Management Consultans " Smoczyński & Partners ul, Nowogrodzka 12 00-511
    > Warszawa

    Kurcze, macie problemy - zadzwoń i zapytaj grzecznie, czego chcą i
    żeby do ciebie nie dzwonili. Minuta rozmowy i sprawa załatwiona.

    Michał

  • 7. Data: 2009-08-12 20:05:05
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Zadzwon na 19493 i podaj ten numer. Moze powiedza, co to za abonent

    Bez sensu. 118913 taniej wyjdzie.

    Piotr

  • 8. Data: 2009-08-12 20:36:59
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Bez sensu. 118913 taniej wyjdzie.

    Zalezy z czego.
    Z komorek - jesli wezmiesz z kierunkowym wyjdzie nawet i 5 gr za minute

    Pozdrawiam
    SDD