    From: sfires <s...@s...net>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Co trace przenoszac domene NASK da "partnera" NASK?
    Date: Thu, 01 Apr 2004 01:07:30 +0200

    pix wrote:
    ----snip----

    > Może masz rację , a może nie - na razie trudno mi
    > coś powiedzieć.
    > Tym niemniej jeśli np. udzielam komuś pełnomocnictwa
    > dla mojego konta w banku to ów umocowany może sobie
    > spokojnie iść do okienka i wypłacić pieniądze.
    > Nie spotkałem jeszcze nikogo kto takie pełnomocnictwa
    > wydawałby na lewo i prawo przypadkowym osobom ;-)

    Twoj przedmowca ma racje, pelnomocnictow ktorego udzielasz
    w banku, jest Twoim oswaidczeniem woli, umocowujacym odpowiednia
    osobe do _KORZYSTANIA_ z Twojego konta, natomiast w przytoczonej
    umowie mowa jest o _REPREZENTOWANIU_ Ciebie w kontaktach z NASK'iem

    > O potrzebie dodatkowej autoryzacji autor wątku nic nie
    > wspominał. Mogę się mylić ale osobiście skłaniałbym się
    > do przypuszczenia, że niczego takiego tam po prostu nie ma.

    i Twe przypuszczenie bedzie bledne, oni sobie poprostu zastrzegaja
    wylacznosc na obslube tej domeny, prawdopodobnie mieli klientow
    ktorzy naspierw im placili za rejestracje, a potem robili cos za
    ich pecami i clopcy mieli maly bajzel z tego powodu ;)

    pzdr
    --
    Maciej 'sfires' Swiderski
    SysAdm | SecOff | DS14145-RIPE | DS11-6BONE