  • 1. Data: 2012-11-16 14:36:24
    Temat: Co z orange na androidzie?
    Od: JanuszWo <jannus_tl@taki_gaz.pl>

    Witam!
    Przedłużam w orange abonament. Jaki wybrać telefon, żeby długo mieć od
    producenta suport, a potem łatwe wszelkie rootowanie itp? Obecnie mam
    swifta gt-540 (android 2.1) i wkurzają mnie problemy z synchronizacją
    kontaktów (między google i telefonem). Myślę, że warunkiem podstawowym
    jest jakiś android w wersji 4... Dzięki za wszelkie sugestie.
    JanuszWo

    --
    popraw gaz w adresie

  • 2. Data: 2012-11-16 19:10:20
    Temat: Re: Co z orange na androidzie?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 16.11.2012 14:36, JanuszWo pisze:
> [...]
    > kontaktów (między google i telefonem). Myślę, że warunkiem podstawowym
    > jest jakiś android w wersji 4... Dzięki za wszelkie sugestie.

    łatwe rootowanie to nie android 4. PRzedłużasz abonament, czyli płacisz
    za rozmowy drogo, i za telefon - jak jest nowością - też drogo. Teraz
    producenci z reguły nie suportują długo telefonów bo by im się nowe nie
    sprzedawały. Napisz może co masz do wyboru, co Ci się podoba, to
    napiszemy o swoich doświadczeniach. po gt540 będziesz zadowolony ze
    wszystkiego co się rusza :)
    ToMasz

  • 3. Data: 2012-11-16 19:22:38
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > PRzedłużasz abonament, czyli płacisz za rozmowy drogo,

    ToMaszu! Znowu zaczynasz?

    JoteR

  • 4. Data: 2012-11-16 19:52:25
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 16.11.2012 19:22, JoteR pisze:

    > ToMaszu! Znowu zaczynasz?
    >
    > JoteR
    czasami zmieniam poglądy, czasami nie. TAk więc dziekuje że mnie nie
    "objechałeś" ale weź pomóż Januszowi, a mnie zostaw z abonamentem za
    12.5zł i S/E arcem za 650zł

    ToMasz

  • 5. Data: 2012-11-16 23:52:24
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik ToMasz napisał:
    > PRzedłużasz abonament, czyli płacisz
    > za rozmowy drogo, i za telefon - jak jest nowością - też drogo.

    w tym modelu jest jeden plus - "kupujesz na raty". A na raty zawsze jest
    drozej. Wiec jak ktos ma i chce wyskoczyc 500-1000 za telefon
    jednorazowo raz na 2-3 lata. To przewaznie tak robi. Jak dla innej osoby
    jest to za duzo, to podpisuje lojalke na dwa lata i "kupuje" telefon na
    raty :)