  • Data: 2017-03-29 10:00:07
    Temat: Re: Coraz taniej
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-29 o 09:53, r...@k...pl pisze:

    > Ale gdzie masz to napisane?

    No tutaj
    https://a2mobile.pl/

    Nawet nie napisane, tylko wołami i ikonami pokazane. Ustaw sobie jeden
    pakiet (dowolny) i cena każdego z nich (jako jedynego) będzie wynosiła
    9,90zł. Za dwa pakiety 15,90zł, a za 3 pakiety 19,90zł.

    > To, o czym piszesz, znalazłem tylko w "Sprawdź szczegóły POPRZEDNIEJ oferty".
    > W nowej widzę tylko 10zł/GB.
    > (Przy samym pakiecie darmowych rozmów rzecz jasna)

    A, to piszesz nie na temat. Przypomnę to, co sam zacytowałeś, ale z
    przeczytaniem już było gorzej :)

    --
    Liwiusz