  • Data: 2015-04-26 23:59:56
    Temat: Re: Coś wyżarło mi fragment izolacji akustycznej
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Yogi(n) y...@k...pl ...

    > Jeżeli materia ł jest tylko poszarpany, to może i dachowiec, Ale koty
    > uszkadzają takie materiały np. drapiąc pazurami, łatwo rozponać ślady.
    > Co istotne, jesli kot zapuszcza się pod maskę - to najczęściej kieowany
    > chęcią zagrzania się (i najczęściej robią to kocie maluchy), albo
    > zachęcony zapachem łasicy lub kuny. Nie ma specjalnego interesu w
    > drapaniu poszycia maski. Kuny i łasice powodują o wiele większe straty,
    > bowiem wybierają zębami materiał do wyścielania nor, a takie poszycie
    > świetnie się do tego nadaje.Jak już odkryją, to będą przychodzić aż cała
> [...]

    Poszucie jest wyrwane i jest piekna dziura o srednicy min 20cm.
    Wydaje mi sie, że jak kupiłem auto to była duzo, duzo mniejsza.
    A chce uzupełnic bo przy okazji autko zupełnie inaczej "słychać w środku" i
    nie wiem czy to kwestia tego poszycia czy coś sie z nim dzieje.
    Mechanik słuchał pod maską, mówi zen ic nie słyszy i zeby jezdzic.
    Wiec podejrzewam poszycie.

    Co do uzupełnienia - dziękuje bodaj Shrekowi za link - coś dobiorę z takich
    samoprzylepnych.

    Co do odstraszacza - co polecacie?
    Musze poszukac w archiwum bo chyba był juz taki temat.